szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. Az Adrenalin blog szerint e jeles eseményen nem csak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.

A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is szükséges a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű meleg közösségi szájt reklámját egyszerűen visszautasították - írja a blogger. A CBS hivatalos nyilatkozatában a következő indoklás szerepelt: „A CBS szabályzati- és értékelő osztálya megvizsgálta a Super Bowlra beküldött anyagukat, melyet nem talált elég kreatívnak a vasárnapi sugárzásához.” A dolog pikantériája, hogy a 2007-es Super Bowl egyik reklámszünetében már láthattunk csókolózó férfiakat. Ha kíváncsi a videóra, kattintson
Eladó egy szinte nem is létező 43 éves kombi 7-es BMW

Eladó egy szinte nem is létező 43 éves kombi 7-es BMW

Céges ajándékok helyett valós segítség: energiahatékonyság a karácsonyfa alá

Céges ajándékok helyett valós segítség: energiahatékonyság a karácsonyfa alá

Hatalmas biztonsági incidens a Volkswagennél, 800 000 autó érzékeny adatai voltak veszélyben

Hatalmas biztonsági incidens a Volkswagennél, 800 000 autó érzékeny adatai voltak veszélyben

Börtönre ítélték a belgrádi iskolai ámokfutó szüleit

Börtönre ítélték a belgrádi iskolai ámokfutó szüleit