A hollandok nélkül nem lenne Facebook?
"Döglött" halakkal reklámoztak egy mikrohullámú sütőt
Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG mikrót.
60 százalékkal esett a Google+ forgalma
A csúcsot szeptember 22-én regisztrálták, és azóta folyamatos esés tapasztalható. Az érdeklődést tehát sikerült felkelteni, megtartani azonban már nem.
Nincs igény a fizetős online tartalmakra
A lakosság internetezési szokásairól, a szerkesztőségek gyakorlatáról, valamint a fizetős modellek bevezetésének gyakorlatáról is hallhattak előadásokat az Internet Hungary résztvevői kedden Siófokon.
Egy drog, ami jó hatással van az emberi szervezetre
Vajon mi lehet az, ami a központi idegrendszerre és a testre hatva megváltoztatja annak működését, funkcióját, hiánya pedig elvonási tünetekkel jár? A futás.
Hat ismerős, akit jobb törölni a Facebookról
A misztikus idegen, a tehetetlen keresztes lovag, a birkatürelmű, a lájkoló, a múlt kísértete és anya – őket jobb törölni az ismerőseink közül a Facebookon.
Megtudhatja, milyen színű a boldogság
Egy lelkes művészcsapat ugyanis tető alá hozta a the color of nevű honlapot, ahol mindennek, még a fogalmaknak is megtudhatjuk a színét.
Metróval reklámoznak egy sorozatot New Yorkban
Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.