HVG Extra Pszichológia

A HVG Extra Pszichológia negyedévente megjelenő női magazin - tematikus lapszámaiban olyan érdekes és informatív témákkal foglalkozik, amelyek nap mint nap felbukkannak életünkben. A magas színvonalú, szórakoztató magazin igényes tartalmával legalapvetőbb élethelyzeteink nehézségeire kínál megoldási alternatívákat.

HVG Extra Pszichológia


Bihari Viktória: A terápián esett le, mennyi traumát cipelek én is
 

Bihari Viktória: A terápián esett le, mennyi traumát cipelek én is

Az utóbbi pár hónapban mélyebbre ástam magam a bántalmazások és traumák világába, mint egy átlag civil. Tavaly kezdtem el analitikusan orientált terápiába járni, akkor esett le, mennyi traumám van nekem is. Olyanok, amelyek létezéséről addig nem is tudtam, mert a jelenlétük teljesen természetesnek tűnt.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia






 

"Nemcsak mondom, hogy apa vagyok, hanem annak is érzem magam”

Ha Svédországba téved az ember, már az első napokban babakocsival közlekedő apukákba fog belebotlani. Több mint 40 éve ad a törvény lehetőséget a svéd apáknak, hogy otthon maradhassanak gyermekükkel, és Svédország volt az első, ahol bevezették az apák gyermekgondozási támogatását.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia


Lennénk a saját házastársunk? Biztos?
 

Lennénk a saját házastársunk? Biztos?

Egy párkapcsolatban a tündérmeséből mindig valóság lesz, de – Valentin-napi jó hírünk –, hogy a valóságból újra lehet tündérmese. Varázslók márpedig nincsenek – nekünk kettőnknek kell a varázslatot végrehajtani.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia



Mit figyel a Nagy Testvér?
 

Mit figyel a Nagy Testvér?

George Orwell brit író híres utópiájában a Nagy Testvér becsapós szülemény: a demokráciára, azaz a testvéri viszonyra hivatkozva mégiscsak atya, azaz fölérendelt szerepet tölt be, és a teremtő szerepében tetszelegve mindent lát és bünteti az alattvalóit. Cser Zoltán buddhista tanító cikke.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia




Kreatív emberek: miért vonzódunk hozzájuk?
 

Kreatív emberek: miért vonzódunk hozzájuk?

A kreatív kampány csokit vagy sört reklámoz. Saját kreativitásunkkal önmagunkat, életrevalóságunkat reklámozzuk, azt ígérve, hogy mellettünk könnyebb lesz fiatalosnak, játékosnak maradni. Sőt: izgalmas partnerrel maga a világ tűnik szórakoztatónak.

HVG Extra Pszichológia HVG Extra Pszichológia