szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A teniszcsillag, ha nem szervál, Sugarpova nevű cukorkáját népszerűsíti.

29 millió dollárt keresett 2012 júniusa és 2013 júniusa között Maria Sharapova, és ezt nem teniszpokálokból szedte csak össze. A világranglista második helyezett női teniszezőjét marketingcsillagnak is nevezik, népszerűsít órát, ékszert, kocsit, és gumimacit. Ez utóbbit Sugarpova néven, és olyannyira tud azonosulni a termékkel, hogy állítólag a US Openre át szerette volna nevezni magát Maria Sugarpovává – írja a Telegraph. Végül menedzsere lebeszélte róla, és egyéb mókás marketingeszközöket fognak bevetni a cukorka reklámozására: Miamiban egy üvegfalú teherautót fognak teletölteni Sugarpovával.

sugarpova.com

Az orosz sportoló cukrai között találunk teniszlabda alakút, illetve csókosat is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!