Az elmúlt négy félévben (vagyis 2 évben) az eladásokon belül az okostelefonok aránya 27-45-58-66 százalékos volt, ezzel párhuzamosan a hagyományos mobilok részesedése 73-ról 55 százalékra, majd 42 százalékra, 2012 második félévében pedig már 34 százalékra esett, írja Fejes Zoltán ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettesre hivatkozva a Telefonközpont.
Az okostelefonok térnyerését jelzi, hogy a teljes előfizetői bázison belül az okostelefonok részaránya 2011 végén még csupán 11 százalékos volt, ez az arány nőtt duplájánál is többre egy év alatt.
A Telenor éves átlagban 500 ezer-1 millió új telefon ad el ügyfeleinek.
A Telefonközpont blog idézi a Telenor és a Free Association tavaly novemberi közös kutatását is, amely szerint mobiltelefon vásárláskor a felhasználók számára a kamera minősége, a készülék külseje, illetve az akciós ajánlatok és az ár a legfontosabb tényezők.