szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Közzétette a Facebook, hogy miként működik az első körben a szervezeti felhasználóknak elérhetővé tett funkció, amellyel egy-egy megosztás az eddiginél több emberhez is eljuthat.

Két hete szivárgott ki a hír, hogy némi pénz ellenében a Facebook hamarosan megoldja nekünk, hogy egy-egy megosztásunk az átlagosnál több ismerős üzenőfalán tűnjön fel garantáltan. Az újdonságról most adott hírt hivatalosan a Facebook: a kiemelést első körben nem a magánszemélyek, hanem a szervezeti oldalak használhatják.

Az oldalak adminisztrátorai számára a kihelyezett posztok mellett hamarosan feltűnik majd egy (egyelőre ismeretlen magyar fordítású) “Promote” gomb is. Erre nyomva megadható lesz, hogy mennyi pénzt szánunk arra, hogy a megosztásunk az átlagosnál több rajongóhoz elérjen. A Facebook azt is megmutatja majd, hogy az adott összeg várhatóan mennyi plusz üzenőfal eléréséhez elég. Erről később természetesen statisztikát is láthatunk az oldalon. Minden három napnál nem régebbi megosztás kiemelhető lesz.

A kiemelések az oldal rajongóinak főoldali üzenőfalán tűnnek majd fel (csak úgy, mint egyébként, ha valaki aktív rajongója egy oldalnak), “Sponsored” megkülönböztető felirattal.

A megosztások kiemelésével kapcsolatban minden további tudnivaló megtalálható a Facebook Súgójának vonatkozó részében.

[Újabb mai változás: előre időzíthető posztok, többszintű jogosultsági rendszer.]

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!