szerző:
hvg.hu

A brit márka megújította zászlóshajó modelljét, mely mostantól fejlett hibrid hajtáslánccal is rendelhető.

A Land Rover 2012-ben mutatta be a Range Rover luxusterepjáró negyedik generációs aktuális kiadását, mely a 2018-as modellévre most egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. A faceliftes újdonság könnyen felismerhető a módosított hűtőrácsáról, illetve a 144 apró fényforrásos új lámpákról, de a komolyabb változások belül keresendők.
©

A Range Rover mostantól egy teljesen új plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető. A 404 lóerős összteljesítményű rendszer áll egyrészt egy 2 literes négyhengeres turbós benzinmotorból, másrészt egy 85 kW teljesítményű elektomotorból, harmadrészt pedig egy 2 óra 45 perc alatt feltölthető, 13,1 kWh kapacitású akkumulátorból. A P400e PHEV típusjelzésű modell tisztán elektromosan mintegy 51 kilométert képes megtenni, vagyis hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható.

©

A 640 Nm nyomatékot produkáló új hibrid 6,4 másodperc alatt gyorsul állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 220 km/h. Akinek ez kevés, az 5 literes V8-as erőforrással is választhatja az új Range-t, mely 565 lóerős és 700 Nm-es szörnyeteg 5,1 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

©

Újdonság a Touch Pro Duo nevezetű infotainment rendszer, mely két darab 10 colos érintőkijelzőt vonultat fel. Említést érdemel továbbá a 24 irányban állítható első ülés, a 40 fokban dönthető hátsó ülés, a 25-féle masszázs program, illetve a fedélzeti 4G Wi-Fi hotspot. A 79 595 és 177 030 font (27,7-61,6 millió forint) közötti áron rendelhető új Range Rover első példányait tavasszal lehet majd átvenni.

©
©
©
©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.