szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai székhelyű autós navigáció fejlesztő NNG új területre megy, ehhez megvette az nFuzion, a specializált szakértelemmel rendelkező amerikai céget.

Az iGO Navigációról ismert NNG a hat évvel ezelőtti stratégiaváltással a fókuszt a kézi készülékekről az autóipari navigációs megoldások felé tolta el. Ma már ez adja a cég bevételének mintegy 80 százalékát. A döntést visszaigazolták az elmúlt drasztikus meredekséggel emelkedő pénzügyi mutatói, egy rangos európai szakmai díj is, melyeknek köszönhetően jelenleg a tíz legnagyobb autógyártóból 7 már NNG terméket használ.
 
Mivel a cégvezetés további lehetőségeket is lát az autóiparban, megvásárolja a georgia-i székhelyű nFuzion-t, mely 14 éve autóipari szoftvertervezéssel és prototipizálással foglalkozik.

„Egy közös projekt során ismertük meg az nFuziont, és elsőre egyértelmű volt, hogy közös a szenvedélyünk: mindketten hiszünk abban, hogy az autóiparban használt fedélzeti szoftverek a jelenleginél jóval felhasználóbarátabbak is lehetnek. Szakértelmükkel és lelkesedésükkel kiegészülve olyan eszközökön és technológiákon tudunk majd együtt dolgozni, melyekkel hatékonyan lehet az iparágban egyedülálló felhasználói élményt tervezni, kipróbálni és megvalósítani” – indokolta a döntést Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.

Az amerikai cég augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!