Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Mindig van feljebb.
2022 márciusáig az a Fekete Zoltán volt az MNB alapítványainak befektetéseiben kulcsszerepet játszó Optima Befektetési Zrt. vezérigazgatója, aki ma már az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) alá tartozó MÁV Zrt. ingatlanfenntartási és -gazdálkodási főigazgatója – írja a Blikk, amely szerint az ő időszakában történtek meg azok a befektetések, amelyek az ÁSZ szerint mostanra jelentős vagyonvesztéshez vezettek.
A mostani pozíciójával Fekete alá tartozik az állami vasúttársaság legnagyobb pályaudvarainak vagyonkezelésére és -fejlesztésére kiírt pályázatok kezelése is. Emlékezetes, Lázár János építési és közlekedési miniszter tavaly októberben Debrecenben beszélt először arról, hogy a kormány magántőke bevonásával újítana meg tíz nagy forgalmú pályaudvart. Négy a fővárosban – a Keleti, a Nyugati, a Déli, illetve a Kelenföldi pályaudvar –, három pedig vidéken, Győrben, Debrecenben és Szegeden található. A kormány kiemelt nemzetgazdasági érdekre hivatkozva 99 évre adná magánkézbe a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását.
Azóta az is kiderült, hogy törvényellenes lehet a pályaudvarok bérbeadására kiírt pályázat:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.