szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mind a 19 Auchan-áruházban lehet jegyet venni a Sziget fesztiválra augusztus 17-ig. Az Auchan és a Sziget együttműködése hosszú ideje váratott magára, de az óbudai áruház közelsége és a vásárlók igényei évről évre közelebb hozták a két felet. Emellett az Auchan óbudai áruházában is tájékoztatják majd a lakosságot a rendezvénnyel kapcsolatos tudnivalókról.

Az idei évben először kötött megállapodást az Auchan Magyarország és a Sziget Szervezőiroda, aminek keretében a fesztiválra az áruházlánc vevőszolgálatain is lehet mostantól jegyet váltani. Az Auchan-kártyának köszönhetően akár részletre, akár hitelre is megvásárolhatóak a jegyek, országosan, mind a 19 áruházban.

Évtizedes múltra tekint vissza, hogy az Auchan óbudai áruháza és a Sziget között – a fesztivál hetében – a látogatók ingáznak. Már az óbudai lakosok is megszokták, hogy egy hétig a fesztiválozóké lesz az áruház és környéke is. Az elmúlt években az áruház termékkínálatát és készletét, a takarításokat és a biztonsági intézkedéseket is az egy hétre megváltozott vásárlókörhöz igazította. Az áruház felkészülten várja mindig a fesztiválozókat, hogy a sátrak, hálózsákok és egyéb kiegészítők, termékek beszerzését kényelmesen és kedvező áron meg tudják oldani.

Az áruházlánc emellett a lakosság tájékoztatásában is szerepet vállalt: az óbudai áruházban – heteken keresztül a Szigetet megelőzően – fontos és hasznos információkat juttat el a Sziget Szervezőiroda a lakossághoz, naponta több ezer érintett lakost elérve. „A kezdetek óta igyekszünk megragadni minden alkalmat és kihasználni minden fórumot, hogy a környék lakosságát megfelelően tájékoztassuk a Szigettel kapcsolatban. A mostani megállapodással egy olyan fontos partner segíti munkánkat, amely a kerület jelentős hányadát éri el, hatékonyan. Az Auchan segítsége révén pedig végre megvalósul az a régi vágyunk is, hogy kedvezményes részletfizetési konstrukcióval vehessenek jegyet látogatóink" – mondta Vető Viktória, a Sziget sajtófőnöke.

„Mindannyiunk számára fontos ez az együttműködés, hiszen mind a lakosság tájékoztatása, mind a jegyekhez való országos hozzáférés a vásárlóink érdeke. Ez a hét az áruház életében is a buliról, a fesztiválról szól, mind szolgáltatásainkkal, mind termékkínálatunkkal felkészültünk a fesztiválozók érkezésére az áruházban és környezetében” – mondta Gál Judit, az Auchan kommunikációs menedzsere.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!