szerző:
hvg.hu

Olyat tett az élelmiszerlánc egyik egysége Angliában, amely erősen megosztja a közvéleményt.

Ethan, az egyik angliai Aldi üzlet vásárlója nagyon berágott a cégre, és Twitter-üzenetben tette közhírré, hogy ő bizony soha többet be nem teszi a lábát a lánc egyetlen boltjába sem (üzenetét csak az láthatja, aki követi a bejegyzéseit itt).

Ethan ugyanis azzal szembesült, hogy amikor fizetni akart, egy tábla arról tájékoztatta, hogy alkoholos italokat ennél a pénztárosnál sajnos nem tud kifizetni. Azért, mert a pénztáros elvi okokból nem szeretné neki azt eladni.

Az Aldi angliai egysége a bejegyzésre válaszként ezt írta:

„Kedves Ethan, köszönjük a kommentet. Ha egy kollégánknak aggályai vannak a munkájával kapcsolatban, amelyet el kell végeznie, a mi megközelítésünk az, hogy megpróbálunk megoldást találni. Ebben az esetben jeleztük a szalagnál, hogy a kollégánk nem árulna alkoholt. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, amit ezzel esetleg okoztunk, megpróbáljuk minden kollégánkat olyan pozícióba helyezni, amely a legmegfelelőbb számára.”

Jól járt el az Aldi ebben az esetben?