szerző:
hvg.hu

Előfizetői számát kilenc hónap alatt több mint 60 százalékkal növelte a világ legnépszerűbb streaming zeneszolgáltatása, a Spotify. Most érte el a mérföldkövet: 50 millióan fizetnek a reklámmentes zenehallgatásért.

Nem semmi, amit a Spotify az elmúlt hónapokban produkált. A világ legnépszerűbb streaming zeneszolgáltatásáról tavaly nyáron még azt írtuk, hogy ugyan szép az álomhatár, vagyis a 100 milliós felhasználói bázis elérése, de van egy kis gond vele: ebből csak 30 millióan fizetnek a szolgáltatásért. Ehhez képest a Spotify bejelentette: elérték az 50 millió előfizetőt, ami nagyon komoly fejlődés.

Az elmúlt 9 hónap sikerében biztosan közrejátszik, hogy már körülbelül 400 forintos havidíjért is lehet reklámmentesen zenét hallgatni a Spotify-on.

Úgy tűnik tehát, hogy az Apple Music hiába fejlődik gyorsan – decemberben már 20 millió fizetős felhasználója volt a riválisnak –, jó ideig még a Spotify lesz a piacvezető.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!