 Jaguar XK Convertible |
A másik lehetőség, hogy a Ford megtartja ugyan a Jaguart, de csökkenti a termelést, a gyártás csak kifejezetten a luxus sportautókra korlátozódna. A Ford 1989-ben vette meg 1,6 milliárd fontért a Jaguart, a márka azonban nem sok sikert hozott az amerikai autóipari csoportnak a jelentős beruházások ellenére, a Jaguar az amerikai eladások visszaesése miatt azóta sem képes lépést tartani nagyobb versenytársaival a luxusautók piacán, s jelentős veszteséget halmozott fel.
Ha a Jaguart együtt adnák el a Land Roverrel, akkor az már vonzó ügylet lehet a befektetők szemében, mivel a terepjáró jól fogy, és nyereséget is termel. A lehetséges jelöltek közül a BMW tudatta, hogy nem érdekli a Jaguar, viszont emlegetik egy orosz milliárdos, Nyikolaj Szmolenszkij nevét, aki két évvel ezelőtt megvásárolta az ugyancsak brit TVR sportkocsikat gyártó céget.