Meddig megy el egy anya, hogy megmentse a lányát? És ha az nem érdemli meg?
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Trianon évfordulója kapcsán a Frankfurter Allgemeine Zeitung egész oldalas elemzésben feszegeti, mennyire megalapozott, hogy a magyarok csak a győztes hatalmak ártatlan áldozatai lettek az 1. világháború után.
A vezető német konzervatív lap szerzője, Paul Georg Hefty német földön született, de magyar származású. A kastli magyar gimnáziumba járt, majd éppen a rendszerváltás idején nagyon sok időt töltött Budapesten.
Úgy ítéli meg, hogy
aki meg akarja érteni a magyarokat, annak két időpontot mindenképpen érdemes megjegyeznie: 1956. október 23-át s 1920. június 4-ét.
Mindkettő máig befolyásolja nálunk az emberek önképét és a politika államfelfogását. És a levont tanulságok máig meghatározzák az országot. A nemzeti érzés a „trianoni tragédia” miatt nagy sebet kapott, de a jelen megfelelő értékeléséhez látni kell, hogy a magyarok miként dolgozták fel a 100 éve létrejött földrajzi és geopolitikai viszonyokat.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.