Rejtélyes nyomozás folyik a TV2-nél
A Magyar Nemzet úgy tudja, hogy vélhetően egy nyereményjáték miatt zajlik nyomozás a TV2-nél.
A Magyar Nemzet úgy tudja, hogy vélhetően egy nyereményjáték miatt zajlik nyomozás a TV2-nél.
A közvetített szolgáltatásokra az általános forgalmi adó törvény szerint is érdemes és fontos odafigyelni.
Fokozott szigor a rosszaknál, előny a jóknál, adó- és vámfizetési kötelezettségek nyilvántartása közös számlán, a kötelező adóellenőrzés megszüntetése végelszámolásnál. Egyebek között ezt tartalmazza az adózás rendjéről szóló törvénynek az Országgyűléshez múlt héten beterjesztett módosítása.
A személyi jövedelemadóról (szja), valamint az adózás rendjéről szóló törvények adóbevallásra vonatkozó szabályait is módosítja a kormány által a parlament elé terjesztett új adótörvénycsomag.
Ma már természetes, hogy saját nevünkkel közlekedünk, teszünk-veszünk a neten, pedig nem volt ez mindig így. Sokan emlékezhetnek még a hosszú regisztrációs folyamatokra, elfelejtett felhasználó-nevekre és jelszavakra, az anonim web időszakára. A Google és a Facebook előretörése azonban mindent megváltoztatott: egyre több helyen regisztráljuk magunkat saját nevünkön; a közösségi oldalak mára egyfajta online útlevélként szolgálnak azonosításunkhoz.
Interjú a nem mindennapi életutat bejárt kanadai-magyar üzletemberrel, Sandy Vacival, melyben kiderül, hogy a technológia nem minden. Olcsóbb lett ugyan, és könnyebben használható, de a siker változatlanul az emberi tényezőkön múlik.
Nem csak kutatások sora (pl. IBM CEO Study, KPMG CEO Study), hanem mindennapi tapasztalataink is megerősítik, hogy a 21. század elejére túlságosan bonyolulttá vált az üzleti (és mindennapi) életünk. Manapság ez a cégvezetők egyik legfőbb fejfájása. Néhány globális vállalat, mint az IKEA, a Nike, vagy a GE felismerte ezt, és óriási méretük ellenére, stratégiájuk és működésük átlátható, egyszerű és jóval hatékonyabb. Mit csinálnak másként? Működhet ez kisebb léptékben is?
A sourcing szakember afféle fejvadász, aki az online és offline világot pásztázza tehetséges jelöltek után kutatva. Az IT-sourcingos jóval szűkebb csoportra fókuszál: kiváló programozókat és fejlesztőket keres sajátos módszerekkel.
Magánéleti és munkahelyi sikerességünk is nagyban függ attól, hogy mennyire hatékonyan tudunk az emberekre hatást gyakorolni. A Kis lépés, nagy hatás című könyv egyik szakmai lektorát, Pataki Katalint kérdeztük a meggyőzés tudományáról.
Tíz egyedi, színes, neves művészek által készített dekoratív asztal várja az Akvárium Klub vendégeit a csütörtökön megnyílt Petőfi TV Művész Teraszon. Egy öt méter magas irányító tábla pedig a budapesti helyek és nagyszabású, országos események irányát és távolságát mutatja a látogatónak.
Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.
Miért tudnak hasonló képességű emberek közül egyesek folyamatos fejlődés mellett egyre sikeresebbé válni, miközben mások az ígéretes kezdés után leragadnak egy adott szinten? Többek között erre a kérdésre ad választ Carol S. Dweck, a Stanford egyetem pszichológusa, a világ egyik vezető motivációkutatója.
Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.
Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.
Azonos tartalomnál a szöveg ismertet, a tábla informál, a grafikon megmutatja a lényeget; az infografika mindezt tudja, csak közben még gyönyörködtet is – vallja Zsubori Ervin, az InfoTandem alkotócsapat tartalmi tervezésért felelős tagja.
Az AdWords az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb online hirdetési eszköz. De csak akkor lehet „csodafegyver”, ha betartunk pár alapvető játékszabályt. Fehér Márton, Google-szakértő összegyűjtötte az 5 leggyakoribb hibát, amelyeket fontos elkerülnünk!
Shawn Achor a boldogság és a munkahelyi eredménynövekedés összefüggéséről tartott előadását 2014-ben a legjobb 20 TED-előadás közé választották. A mindössze 12 perces, rendkívül szórakoztató beszédben Achor kiemeli, hogy a boldogság tanulható, fejleszthető, sőt mindennapi boldogságunk látható, érezhető növeléséhez 21 nap is elegendő lehet.
A siker nem hozza meg a boldogságot, a boldogság viszont sikeressé tesz. Ezt a tételt igazolta Shawn Achor, a pozitív pszichológia szakértője, aki az elmúlt években 1600 harvardi hallgatóval, valamint a Fortune 500-ba tartozó cégeknél végzett kutatásokat világszerte.
Az oldalon elhelyezett tartalom a HVG Szemináriumok & Konferenciák közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.