Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Kényelem és önkifejezés a közösségi felületeken - az adatvédelem legnagyobb ellenségei

Ma már természetes, hogy saját nevünkkel közlekedünk, teszünk-veszünk a neten, pedig nem volt ez mindig így. Sokan emlékezhetnek még a hosszú regisztrációs folyamatokra, elfelejtett felhasználó-nevekre és jelszavakra, az anonim web időszakára. A Google és a Facebook előretörése azonban mindent megváltoztatott: egyre több helyen regisztráljuk magunkat saját nevünkön; a közösségi oldalak mára egyfajta online útlevélként szolgálnak azonosításunkhoz.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így kezelheti egyszerűbben cége ügyeit: 4 csapda, amire figyelni kell

Nem csak kutatások sora (pl. IBM CEO Study, KPMG CEO Study), hanem mindennapi tapasztalataink is megerősítik, hogy a 21. század elejére túlságosan bonyolulttá vált az üzleti (és mindennapi) életünk. Manapság ez a cégvezetők egyik legfőbb fejfájása. Néhány globális vállalat, mint az IKEA, a Nike, vagy a GE felismerte ezt, és óriási méretük ellenére, stratégiájuk és működésük átlátható, egyszerű és jóval hatékonyabb. Mit csinálnak másként? Működhet ez kisebb léptékben is?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Megnyílt a Petőfi TV Terasz az Akváriumnál

Tíz egyedi, színes, neves művészek által készített dekoratív asztal várja az Akvárium Klub vendégeit a csütörtökön megnyílt Petőfi TV Művész Teraszon. Egy öt méter magas irányító tábla pedig a budapesti helyek és nagyszabású, országos események irányát és távolságát mutatja a látogatónak.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?

Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A siker nincs kőbe vésve

Miért tudnak hasonló képességű emberek közül egyesek folyamatos fejlődés mellett egyre sikeresebbé válni, miközben mások az ígéretes kezdés után leragadnak egy adott szinten? Többek között erre a kérdésre ad választ Carol S. Dweck, a Stanford egyetem pszichológusa, a világ egyik vezető motivációkutatója.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban

Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A siker és a boldogság tanulható

Shawn Achor a boldogság és a munkahelyi eredménynövekedés összefüggéséről tartott előadását 2014-ben a legjobb 20 TED-előadás közé választották. A mindössze 12 perces, rendkívül szórakoztató beszédben Achor kiemeli, hogy a boldogság tanulható, fejleszthető, sőt mindennapi boldogságunk látható, érezhető növeléséhez 21 nap is elegendő lehet.

1 2 3 4 5 6

Az oldalon elhelyezett tartalom a HVG Szemináriumok & Konferenciák közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.