HVG fontos hírek

Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?

Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!

Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el:
Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+

Köszönjük, hogy feliratkozott!

Hoppá!

Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.

Már feliratkozott!

A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!

Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.

Hírlevelek Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Screenagerek - mit érdemes tudni a hamarosan munkaerő-piacra lépő Z generációról?

A különböző generációk eltérő magatartását nap mint nap tapasztaljuk, a generációk közötti hasonlóságok és különbségek megértésre pedig egyre nagyobb hangsúly kerül a hétköznapokban is. Az úgynevezett „médiagenerációk” közül jelenleg a Z generációra irányul a legnagyobb figyelem, melynek tagjai néhány éven belül átírhatják többek között a munkakeresés vagy a munkavégzés játékszabályait is – dr. Guld Ádám írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Facebook marketing - 6 tipp, amivel növelheti hatékonyságát

A Facebook marketing a legelterjedtebb marketing eszköz itthon a Google Adwords mellett, melyet mind az egyszemélyes vállalkozások, mind pedig a multik kellő buzgósággal alkalmaznak. Ugyanakkor, számos esetben sok olyan apró hibát vétenek, melyeknek hatása összeadódik és jelentősen tudják rontani a Facebook hirdetés hatékonyságát – Farkas Zsolt írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A kiégés nem munkaundor – Mit tehet a vezető, és mit a munkavállaló a burn out elkerülése érdekében?

Sok időt, pénzt és energiát fektetünk az ideális otthonunk megtalálásába, a lakásunk, a házunk karbantartására, hiszen fontos számunkra, hogy az egész napos távollét után jól érezzük magunkat. De mennyit törődünk azzal a hellyel, ahol a napunk nagy részét töltjük? Ha a munkahelyünkön már hétfőn reggel a pénteket várjuk, egyszerűen csak több pihenésre van szükségünk, vagy ennyi már nem lesz elég, mert a kiégés tüneteit mutatjuk? – Geszvein Erika szakpszichológus írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

6 tipp a munkahelyi stressz leküzdéséhez

Egy átlagos munkanapon több mint két óránk telik „üresjáratként” – 60 percenként ugyanis nagyjából hétszer szakítjuk meg azt, amin éppen dolgozunk, különböző külső tényezők miatt. A folyamatos figyelemelterelődés és az esetleges, szervezeten belüli átrendeződések állandó stresszforrást jelentenek, amelyek kihatással vannak magánéletünkre is: ingerültek vagyunk, rosszul alszunk, vagy éppen nincsen étvágyunk. A jó hír az, hogy néhány egyszerű gyakorlattal megkönnyíthetjük mindennapjainkat. Az alábbi összeállításban dr. Sharon Melnick stresszkutató módszerei közül mutatunk be hatot.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

„Boldogabbak vagyunk munka közben, mint a szabadidőnkben” - Hogyan ne vigyük haza a munkahelyi stresszt?

Mi a közös egy vállalkozás vezetőjében, egy multinacionális környezetben dolgozó alkalmazottban, egy kimerült kisgyermekes édesanyában és egy éjszakai ügyeletet vállaló orvosban? Nem csak az, hogy mind sokat dolgoznak, és az életük néha pusztán a napok egymásutánjának túlélése, de az is, hogy mind egyensúlyoznak a munkán kívüli szerepeik között, mert amellett, hogy dolgoznak anyák, apák, barátok, feleségek vagy férjek is az ezekkel járó feladatokkal együtt. Ha munka közben legszívesebben otthon lennénk, amikor pedig hazaértünk, az agyunk még a munkahelyi dolgokon jár, valójában sehol sem tudjuk a jelenlét boldogságát megélni – Geszvein Erika tanácsadó szakpszichológus írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Tudattágítás, addikció nélkül – Hogyan segíthet a mindfulness függőségünk leküzdésében?

„Az addikció legtöbbször öngyógyítás vagy inkább menekülés. Legyen szó bármilyen függőségről, minden esetben igaz, hogy a megküzdési repertoár egy kényszeressé váló viselkedés ismétlődő mintázatává silányul. Mi hát a megoldás? Hogyan érhetünk el tudatmódosulást, tudattágítást addiktívvá váló életstílus nélkül? Az egyik lehetséges út a mindfulness-meditáció” – Dr. Kapitány-Fövény Máté írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

UX tippek a jobb tartalom-stratégiáért

Lényegében egyik felhasználó sem a lenyűgöző designért vagy funkciókért jön a weboldalunkra. Talán ezek a tényezők felkeltik a figyelmüket, de elsősorban magáért tartalomért érkeznek, majd térnek vissza újra és újra. A felhasználói élmény és a tartalom-stratégia első ránézésre távoli területek, valójában mégis kéz a kézben járnak az előbbi cél érdekében - Boros Norbert írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így ismerhetjük fel az ideális csapatjátékost

Munkáltatóként és HR-szakemberként egyaránt fontos, hogy olyan embereket válasszunk ki egy új team építésekor (vagy egy már meglévő megújításakor), akik képesek egy közös célért küzdeni: megvan bennük a csapatszellem. De hogyan deríthetjük ki, a jelöltek melyikéből válhat a legjobb csapattag? – Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hogyan lesz az IT-büdzséből marketing büdzsé?

Az adatok elemzése versenyelőnyt jelent, az IT-büdzsék áramlása a marketing felé tart, adatvédelmi szempontból pedig óriási különbség van felhő és felhő között. Grósz Judittal, a Microsoft marketing- és operatív igazgatójával a digitális világról és a vele járó változásokról beszélgettünk.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így lehet az ötletből sikeres vállalkozás

Néhány évvel ezelőtt egy TED konferencián láthattunk egy rövid előadást, ahol Derek Sivers arról beszélt, hogy a vezető szerepe túl van dimenzionálva. Ha van is egy álmunk, az önmagában semmit nem ér, ha nem találunk követőkre. Amíg mások nem gondolják úgy, hogy érdemes csatlakozni hozzánk, addig vezetőként is csak magányos bolondok vagyunk. – Lévai Katalin írása

1 2 3 4 5 6

Az oldalon elhelyezett tartalom a HVG Szemináriumok & Konferenciák közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.