Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Magyar Suzuki Zrt.

Egy válság kellős közepén indított sikeres vállalkozást a magyar szörfbajnok

Mint ahogy a szörfdeszkán az első alkalommal, kezdő vállalkozóként is nehéz talpon maradni. Ám egy valódi küldetéstudattal rendelkező hullámlovas akkor is újra és újra felkapaszkodik a deszkára, ha hullámok összecsapnak a feje fölött. Varga Gáborral, a Surf Core alapítójával, nem mellesleg huszonötszörös magyar szörfbajnokkal beszélgettünk az indulásról, az útkeresésről, szenvedélyről és sikerekről.

Magyar Suzuki Zrt.

Így vonzza be az ideális céges autó a legjobb szakembereket

Az üzleti sikertörténetekből mindannyian sokat tanulhatunk. A szereplők küzdelmeiben sok esetben a saját megpróbáltatásainkat látjuk viszont, és inspirációt találhatunk a nehéz helyzetekre adott sajátos megoldásaikban. Mai történetünkben a vállalati cégautók finanszírozásának, flottakezelésének vidékére indulunk, és egy 2005 óta működő, független, magyar tulajdonú vállalattal, a FleetConcepttel ismerkedünk meg. Szultanov Dáviddal, az alapító tulajdonossal beszélgettünk.

Magyar Suzuki Zrt.

A flottázás ma már igencsak „flottul” működik

Egy többgenerációs családi cégcsoport vezetőjeként jó rálátás nyílik a hazai autópiaci és autóhasználati trendekre. Dr. Barta Anitát többek között ezek alakulásáról, nagy-, és kisvállalkozások flottahasználati szokásairól és a fenntarthatóságról kérdeztük.

Magyar Suzuki Zrt.

Sivatagtól a versenypálya aszfaltjáig: ez mind Vitara

A Magyarországon is rendkívül népszerű szubkompakt crossover SUV sokoldalúságát mi sem bizonyíthatná jobban, mint a tény, hogy hányféle terepen képes helytállni, a várostól az úttalan utakig. Az 1988-ban bemutatott Vitara idén ünnepli megjelenésének 35. jubileumát, így ebből az alkalomból összegyűjtöttük az immár a negyedik generációjánál járó stílusos modell legkülönlegesebb változatait.

Magyar Suzuki Zrt.

Kisterepjáróból egy életrevaló SUV

35 év hosszú idő, azonban az autóiparban szinte valóságos örökkévalóságnak számít, különösen akkor, ha egy-egy modellről van szó. Azok a típusok, amelyeket ennyi időn át gyártanak, egyet jelentenek azzal, hogy rendkívül népszerű, megbízható és praktikus autókról van szó. A Suzuki második legrégebb óta gyártott modellje eredetileg terepjárónak indult, de városi crossoverként tudott kiteljesedni: ez a Vitara történetének első része.

Magyar Suzuki Zrt.

"Kezdjük egy jó hírrel. A piaci kamatok már az autófinanszírozásban is elkezdtek lefelé menni" – interjú

Több konstrukció is létezik azon kis- és középvállalkozások (kkv) számára, amelyek egy vagy több autót szeretnének lízingelni, azaz nem azonnal megvásárolni azokat a kereskedőtől, kifizetve a teljes vételárat. Penz Tamás, a Merkantil Bank flottaüzletágának vezetője, a Merkantil Bérlet Kft. ügyvezető igazgatója segít eligazodni abban, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az egyes lízingfajták kiválasztásánál.

Magyar Suzuki Zrt.

"Ennek az az ára, hogy nem tudunk levegőt venni" – Korok Fatima egy napját kísértük végig

3 perc 47 másodperc: ennyi idő alatt érte el a 102 méteres mélységet első magyarként Korok Fatima szabadtüdős mélymerülő világbajnok. De milyen érzés megtapasztalni azt a különleges, víz alatti univerzumot, ahol körbeölel a kékség? Milyen az, amikor szabadesésben "zuhan" valaki lefelé? Egy borongós őszi napon követtük végig Fatima egy napját.

Magyar Suzuki Zrt.

„A Vitara vagányabb és szexibb” – egy elfogult Suzuki-tulajdonossal beszélgettünk

Határozott elképzelései voltak azzal kapcsolatban, hogy milyen autót szeretne. Jól kellett teljesítenie városban, de a hosszabb, akár több száz kilométeres távokat is könnyedén kellett vennie. Sok más márka és egy másik Suzuki-modell után Purger Zoltán egy Vitarát választott idén májusban. Azóta lassan 50 ezer kilométert tett az autóba. Arról mesélt nekünk, miért így választott, és milyenek a tapasztalatai a Suzuki mára már ikonikussá vált modelljével kapcsolatban.

Magyar Suzuki Zrt.

Magyarország a flottás autók országa? – Interjú

Milyen a flottás, illetve a magánkézben lévő autók aránya a hazai piacon; milyen szempotokat érdemes szem előtt tartani céges autó vásárlásakor; és minek köszönhetően lehet egy autómárka hosszú távon piacvezető – sok minden más mellett ezekről is beszélgettünk Ádász Sándorral, a Magyar Suzuki Zrt. flottaértékesítési vezetőjével.

Magyar Suzuki Zrt.

Ezek a legrosszabb vezetési szokásaink

Az elmúlt időszakban sajnos egyre több a sajtóhír a gondatlan vagy egyenesen életveszélyes autósokról, ezért úgy gondoltuk, összeszedjük, melyek azok a közúti mutatványok, amelyekre nem árt felkészülni.

1 2

Az oldalon elhelyezett tartalom a Magyar Suzuki Zrt. megbízásából a HVG BrandLab közreműködésével jött létre. A tartalom előállításában a hvg.hu és a HVG hetilap nem vett részt.