Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az elektromos autók számtalan előnye mellett a vállalkozások is jól járhatnak, ha ilyen cégautót választanak. Feltételek, kedvezmények, pályázati lehetőségek és nem utolsó sorban számok: mindezekről Benedekffy Gábor, a Hyundai E-mobilitási projekt vezetője beszélt.
Egyre nagyobb harc dúl az autógyártók között Európa többnyire stagnáló, ámde világszinten továbbra is jelentős piacaiért. A legnagyobb európai konszernek életét leginkább a távol-keleti márkák nehezítik meg, melyek közül a Hyundai egyre szélesebb palettával folyamatosan növeli részesedését az öreg kontinensen, miközben hibrid és elektromos autóival a Toyotának is hadat üzen.
Makai Gergely világhírű ralifotóssal a WRC (World Rally Championship) izgalmas, extrém helyzeteiről beszélgettünk. Gergely századik nemzetközi versenyére készül hamarosan, tavaly pedig övé lett az év legjobb képe.
Hosszadalmas, bonyolult, de roppant érdekes is: így lehetne leírni a dél-koreai szépségápolási szokásokat. De miért tűnik mindez számunkra megszállottságnak? És hogyan lett a több százéves történelmi hagyományokból építkező szépségkultuszból az állam által komolyan támogatott iparág, ami lassan az egész világot bekebelezi? Cikkünkből kiderül.
A nyugati ember sokszor nem érti, hogy az ősök, „őselemek” tisztelete, a szigorú viselkedési szabályok, a hierarchia miként pörgeti a fejlődést a keleti világban. A titok a harmóniára való törekvés és a nagy fokú bizalom, amit a több ezer éves, de máig ható filozófiából vezetnek le.
A színpszichológia hallatán sokan csak legyintenek, holott a körülöttünk kavargó színkavalkád hatással van a pszichénkre, a hangulatunkra és még a fogyasztási szokásainkra is. Mindezek fényében nem meglepő, hogy a színpszichológiában felhalmozott tudás a marketingben és a kereskedelemben is fontos szerephez jut.
A költözés ambivalens dolog: a régi lakóhely elhagyása fizikai - és gyakran lelki – megpróbáltatásokkal jár, ugyanakkor az új lakás egy új kezdetet, egy új életszakaszt is jelent. Az ebből fakadó öröm elfeledtetheti az éjszakába nyúló pakolászásokat, de odáig el is kell jutni valahogy. Ha ötleted sincs, hogyan, az alábbi 7 költözős tipp kapóra fog jönni.
A kevesebb mindig több – tartják a minimalizmus hívei. A minimalizmus átható időtlenségből adódóan szinte minden korszakban találhatunk példákat a formai és tartalmi letisztultságra, legyen szó művészetről, designról, brandingről vagy formatervezésről.
A sok megabittel száguldó technológiai fejlődés néhány évtized alatt teljesen átformálta a világot, és egy olyan új, tudatosabb generációt nevelt fel, amely merőben más szempontokat vesz figyelembe a vásárlási döntések meghozatalakor.
Összepakolni a családot egy hétvégi autós kiruccanáshoz vagy hegyi túrához mindig izgalmas és kihívásokkal teli feladat, még akkor is, ha rutinos szülőkről van szó. Nem beszélve az autóról, amit ilyenkor rendszerint addig tömünk fontos holmival, amíg fér bele. Mivel az autó épsége mindig „nagyon fontos”, adunk pár tippet, hogyan védheti meg azt a családtól, és a hétvégi kiruccanás viszontagságaitól.
Sokan tudják, hogy nem a külső számít, mégis gyakran előfordul, hogy bizony nagyon is a megjelenés alapján ítélnek meg valakit, mondjuk az első találkozás alkalmával. Az üzleti életben például komoly tételek dőlhetnek el azon, hogy a felek milyen járművel érkeznek a tárgyalásra. A cégeknek fontos a méretgazdaságosság, és hogy megjelenésük kifinomult és vonzó legyen, ugyanakkor szerény. Íme, a megoldás.
A divat éppúgy mulandó az autóiparban, mint az élet bármely más területén. Szerencsére van közös metszete a divatos és a praktikus négykerekűek halmazának: úgy hívják, hogy crossover.
Mostanában az utakon szaladgáló autókat látva azt gondolhatjuk: elvesztették az emberek a józan ítélőképességüket. Legalábbis régen kombit vett, aki gyakran utazott sok csomaggal, ma meg „sportkombik” róják az utakat, amelyekbe alig fér be több holmi, mint egy ötajtós autóba. Korábban a városban kisautókat használtak az emberek, manapság pedig magasra nőtt SUV típusokat, amik csak kívülről nagyok, utasterükben viszont többnyire nem. Bizony, jó tudni, hogy megváltoztak az autóválasztás szempontjai.
Az oldalon elhelyezett tartalom a Hyundai Holding Hungary közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.