BrandLab
BrandLab
Tetszett a cikk?

A Signature 40 egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, melynek célja a jövő marketingdöntéshozó-reménységeinek felkutatása, elismertetése. A lista a napi operatív működésben maradandót nyújtó szakemberekre összpontosít, nem a döntéshozókra, így egyfajta tehetséglistaként működik. Idén nyolc szektorspecifikus tematikus listán díjazták a pályázókat. A KKV szektor szakembereinek listáját a HVG szakmai és médiapartnerként támogatta.

A Signature SME LISTA 2024-es díjazottjai

1. Tánczos-Székely Gabriella 

Cafe Frei – Head of franchise

2022-ben vette át a Café Frei franchise hálózat vezetését. Számos változtatást vezetett be a működésben annak érdekében, hogy megőrizze a márka értékét. Büszkeséggel tölti el, hogy még abban az évben, nemzetközi szinten erős mezőnyben részt vehettek a European Franchise Federation Franchisor of the Year pályázatán. Aktív szerepet vállalt a jelölésben is. Jelenleg két új országban (5 kávézóval) és 10 új magyarországi kávézó megnyitásán dolgozik, amelyek nyitása 2024 végéig várható.

„Az első igazi találkozásomat a franchise üzleti modellel 2016-ban a Logiscool tulajdonosainak köszönhetem, ahol 5 és fél évet dolgoztam. Ez idő alatt a 15 magyar kódolást oktató iskolától eljutottunk akkor még 28 országba. A kapcsolatom a hálózattal azóta sem szakadt meg, mert franchise átvevőként egy iskolát tovább üzemeltetünk. Hogy a franchise területen tovább szélesítsem ismereteimet, és más irányban is tapasztalhassak, ezért éltem a Café Frei által kínált lehetőséggel, és a nemzetközi partnerek menedzsmentjét követően hamar az összes kávézó menedzsmentje hozzám került.

A Covid után 2022-ben összetett, kihívásokkal tarkított körülmények között vettem át a Café Frei franchise hálózat vezetését. Sok változást vezettem be a működésben, a márka értékének megőrzése érdekében. Új csapatot építettem fel, akikkel az idei évben 55 kávézót támogatunk, ellenőrzünk annak érdekében, hogy a vágyott üzleti eredményt, mint franchise vállalkozók, ők is elérjék, és emellett a márka is megfelelő színvonalon működjön. 2023-tól kezdődően elkezdtük bevezetni a megújult LED menüboardokat, új süteményes hűtővel tettük még kívánatosabbá termékeinket. Napjainkban érezhető a magas infláció hatása, ezért tovább erősítünk marketing területen, és még 2024-ben elindítjuk a Café Frei Applikációt is.”

2. Molnár Pál

Szerencsi Bonbon Kft. – kereskedelmi vezető

2003-ban kezdett dolgozni, még egyetemi tanulmányai alatt, majd 11 évet töltött el hazai IT és FMCG multinacionális cégeknél, ebből 7 évet a Procter & Gamble-nél. Ezt követően több hazai vállalatnál töltött be kereskedelmi és marketing vezetői pozíciót, és immár több mint 6 éve dolgozik a Szerencsinél. A Szerencsi az egyik legismertebb magyar édesipari márka, amely prémium termékeket kínál, és centenáriumi márkaként a Magyar Nemzeti Értéktár része, kiemelkedő Nemzeti Érték. Molnár Pál a Magyar Termék kereskedelmi bizottságának tagjaként márkaköveti szerepet is betölt. Ezen felül képzett búvárként a természet védelme és megóvása az egyik legfontosabb tevékenysége, melyet a hobbi, pihenés és barátok, illetve 3 gyermekes büszke apukaként családja bevonásával együtt gyakorol.

„Részemről egy 100 százalékig magyar tulajdonú márkát képviselek, mely a lehető leginkább magyar alapanyagok felhasználásával kerül előállításra, és magyar gyártóktól kerülnek beszerzésre a hozzá kapcsolódó csomagolóanyagok is. Ezáltal nemcsak kollegáknak adunk munkát, hanem sok magyar cégnek is. Kiemelten fontosnak tartom a hazai értékek képviseletét és terjesztését, hogy ezt fenntartható módon tegyük, és másokat is erre buzdítsunk.”

3. Zelei Ágnes – Budapest Bábszínház Nonprofit Kft.

Három éve dolgozik a Budapest Bábszínházban, ebből egy évet marketing menedzserként, majd két éve marketing vezetőként. Professzionális karrierjét 2013-ban kezdte, korábban multinacionális cégeknél, FMCG (L’Oréal, Unilever, Reckitt) és IT (Iron Mountain) iparágakban is szerzett tapasztalatot. Az itt szerzett tudását is kamatoztatja a Bábszínháznál végzett munkájában. Javaslatára 2021 óta működik együtt a színház a KöJKök a Gyermekotthonban Egyesülettel.

„Minden karácsonykor legalább 100 gyermekotthonban élő gyermek karácsonyi kívánságát teljesítjük. A kívánságokat az aulában felállított karácsonyfán, díszgömbökben találják a nézők és a munkatársaink. A gyermekek így tényleg azt kaphatják ajándékba, amire igazán vágynak. Erre a projektre nagyon büszke vagyok.”

A listán szereplő további nyertesek ABC sorrendben:

CsabaiTündeEndomedix Diagnosztikai KözpontokMarketing Manager
Gerber-NémethPéterACE TelecomHead of Marketing
KirályGabriellaBUM Nonprofit Kft.bevásárlóutca menedzser
PappZsuzsannaSzikrai Borászati KftMarketing vezető
PókeczAnnaCerbonaMarketing vezető
SiskaEszterFine Brands CompanyBrand manager

A teljes lista ezen a linken található.

A tartalom a Signature 40 és a HVG BrandLab produkciójában készült. A cikk létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.

Miért kell belekötni abba, ha karácsonykor valaki adni akar?

Miért kell belekötni abba, ha karácsonykor valaki adni akar?

Több mint kétszáz ittas, vagy bedrogozott sofőrt fogtak a rendőrök a magyar utakon

Több mint kétszáz ittas, vagy bedrogozott sofőrt fogtak a rendőrök a magyar utakon

Pszichológusokat kérdeztünk: Lehet-e pénzért érzelmeket vásárolni? Megcsalásnak számít-e, ha a harmadik fél egy gép? Mire (nem) jó egy virtuális társ?

Pszichológusokat kérdeztünk: Lehet-e pénzért érzelmeket vásárolni? Megcsalásnak számít-e, ha a harmadik fél egy gép? Mire (nem) jó egy virtuális társ?

Az orosz tankerek balesete után vészhelyzetet hirdettek ki a Krasznodari területen az olajszennyezés miatt - videó

Az orosz tankerek balesete után vészhelyzetet hirdettek ki a Krasznodari területen az olajszennyezés miatt - videó