Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Erste Bank

Stafétaátadás: Második generációs cipellők

Kevés a jó példa a cégek generációváltására Magyarországon, pedig a rendszerváltás környékén alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak. A Szamos Cipő Kft. minta lehet arra, hogyan is kell ezt menedzselni. Juhász János ügyvezető gyermekei már a cég kötelékében dolgoznak, és együtt tudatosan készülnek a „korszakváltásra”.

Saeco

Nem fog többet kávéházba járni, ha ezt elolvassa

Itt vannak a rohanós, becsengetős szeptemberi reggelek, amikor egy finom eszpresszó vagy kapucsínó nélkül nap nem indulhat. Azoknak, akik nem elégszenek meg az átlagossal most eláruljuk, mit csinálnak másképp a csúcskávézók profi baristái.

Telekom

Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk

Gyorsan eltelik az a három év, amikor bevezetik az új típusú, 5G hálózatot. Becslések szerint 2022-re fél, míg 2025-re már 50 milliárd olyan eszközt fognak alkalmazni világszerte, melyek összekapcsolódnak egymással, ehhez pedig nélkülözhetetlen lesz ez a fejlesztés. Azok a cégek, amelyek ma nem készülnek a változásra, könnyen lemaradhatnak a versenyben. De milyen szektorok készüljenek a digitális világ átalakulására?

Telekom

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél

Magyarországé a világ harmadik leggyorsabb mobilinternethálózata átlagosan másodpercenként 42 megabittel. Ehhez képest a most fejlesztett 5G hálózat 1 gigabájtot tud majd, ugyanennyi idő alatt. A szinte hihetetlen sebességű új technológiáról, annak felhasználási módjairól Dr. Kim Larsennel, a Telekom műszaki vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

Erste World

Kétszer nyert Kékszalagot, most világhíres csúcsgépeket álmodik a magyar hajótervező

Egyre nagyobb presztízsű a balatoni hajózás, és egyre nagyobb elismerésnek örvendenek a tavon cirkáló versenygépek is, amelyek élen járnak az innovációban. Nem véletlenül figyel ránk a világ – állítja Déry Attila hajótervező, az Erste World értéknagykövete, aki többek között Fa Nándor földkerülő vitorlásának társtervezője. Interjú.

1
27 28 29 30 31 32 33