Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Erste World

Meghekkeltük a Balatont

A balatoni régió ismét divatba jött, ami részben annak köszönhető, hogy egy új, progresszív vállalkozói réteg olyan gazdaságokat, éttermeket, cukrászdákat és borászatokat alapított a az elmúlt években, melyek nemzetközi porondon is megállnák a helyüket – állítja az Erste World értéknagykövete, Szauer Judit gasztrokommunikációs szakértő. Interjú.

E.ON

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

Andrássy Uni

Nem dívik a kézcsók, és még pár jó tanács, hogy profin tárgyalhasson Németországban

A német munkaügyi hivatal adatai szerint nagyjából 90 ezer magyar dolgozhat jelenleg Németországban, családtagokkal együtt pedig akár kétszer ennyi honfitársunk is élhet kint. Ha ehhez hozzávesszük, hogy sokan csak alkalomadtán járnak üzleti úton az országban, akkor nem túlzás azt állítani, hogy egyszerre több százezer magyar tárgyal, üzletel és próbál állásinterjún érvényesülni Némethonban.

Invitel

Hatékonyabban szeretne online kommunikálni vevőivel? Így tegye!

Sok magyar kisvállalkozás a szűkös anyagi erőforrások miatt nem kommunikál hatékonyan ügyfeleivel vagy nincs is jelen az online világban, pedig ez nem pusztán pénz kérdése. Ha ezt a néhány tippet és szabályt betartja, jelentősen növelheti cége internetes jelenlétét és ezáltal javíthat megítélésén is.

1
27 28 29 30 31 32 33