A nap szomorú videója: szentendrei zöldterületen driftel a Mercedes divatterepjárós, aki Ladával kezdte
Az erőtől duzzadó méretes négykerekű képességeit talán nem pont egy ilyen helyen kellett volna próbálgatni. Megbánásnak pedig nem sok nyoma van.
Az erőtől duzzadó méretes négykerekű képességeit talán nem pont egy ilyen helyen kellett volna próbálgatni. Megbánásnak pedig nem sok nyoma van.
Csatolja be mindenki a biztonsági övét, mert itt a legerősebb Nissan GT-R – Godzilla a világon.
A motorcsónak egy trélerről esett le, miután az karambolozott egy autóval.
A rendőrség tett fel egy videót az összeütközött buszokról, ezen látszik, hogy az egyiknek az ablaka is kitört.
A Lidl BMW-ket kezd árulni, áprilistól pedig egy új, kötelező elemnek is ott kell lennie minden autóban. Heti hírösszefoglaló következik.
A húsvéti ünnep apropóján nem árt átismételni az alapszabályokat, amelyek betartásával sok balesetet lehet megelőzni.
Közel 2000 lóerős a szomszédban készülő elképesztő villanyautó, amiből villámgyorsan eladták az összes példányt. És ez nem áprilisi tréfa.
Óvatosan akár úgy is lehet fogalmazni, hogy az elmúlt időkben nem pont ezek a négykerekűek sikerültek a legjobban.
Az összes Lada típus, akárhogy is nézzük legendás. A Niva, amely mind a mai napig gyakorlatilag ugyan olyan mint 40 évvel ezelőtt, az egyik legjobb alap az átalakításokra.
A kisméretű szabadidőautók közé dobta be új modelljét a BMW, oda, ahol a legfontosabb kritérium a megjelenés. Külsőségeit tekintve a BMW X2 hozza is az autódizájn elit színvonalát. Kérdés, mit tud még?
A cég egy hét után közölt részleteket a halálos balesetről.
A Budapest felé vezető oldalon, Fót közelében egy időre lezárták a sztrádát, amely most már újra járható.
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
Az asszony nagykanizsai házuk udvarán sérült meg súlyosan.
A baleset a sztráda főváros felé vezető oldalán történt, a 34-es kilométernél, Bicske és Herceghalom között.
Ne gondolja senki, hogy a bajor gyártónak ne jönne ki hamarosan egy 600 lóerőnél is izmosabb sportlimuzinja.
Ki mondta, hogy egy izomautónak feltétlenül több száz lóerősnek kell lennie? Mutatjuk, hogy akár néhány lóerővel is milyen feltűnést tud kelteni egy ilyen járgány.
A sofőr nánási volt, túl gyorsan ment és ivott is, mielőtt beült a kocsiba.
A régi BMW-k és az új Dacia Dusterek országa lettünk, nehéz pár kilométert is megtenni anélkül, hogy ne jönne szembe legalább egy, de inkább egy tucat ezekből. Tegyük hozzá: nincs ebben semmi meglepő. A bajor prémiumot egyszer az életben sokan meg akarták ízlelni, a Dacia meg minden szempontból józan választás. Most itt a Duster második generációja, amivel szerencsére nem akarták megváltani a világot.