Több száz kocsikulcsot koboztak el az Audi belgiumi üzemének dolgozói
Itt gyártják az Audi Q8 e-tronokat.
Itt gyártják az Audi Q8 e-tronokat.
A Stellantis konszern német márkája ezúttal egy üzemanyagcellás hidrogénes új modellel rukkolt elő.
Megkezdődött az immár második alkalommal felfrissített hibrid Volvo XC90 hazai forgalmazása.
Használt vagy új autó? Mik az előnyök és a buktatók? A Kasszakulcs következő adásában az autóvásárlás rejtelmeibe vezetjük be hallgatóinkat.
Első ránézésre a hidrogénüzemű autók rendkívül ígéretesnek tűnnek, és a legoptimistább támogatói tíz éve biztosak voltak benne, hogy 2020 után tömegével száguldanak Európa útjain. Mostanra a villanyatózáshoz hasonló “kiábránduláson” van túl a hidrogénmeghajtású járművek piaci is. A PULSE határokon átnyúló európai anyagban járt utána, hogy áll térnyerésük kontinens-szerte.
Szinte hihetetlen, de ezzel a régi Volkswagen Sciroccóval eddig alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
A tűz egy közeli erdős területre is átterjedt.
Az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő francia kisautó bőven több, mint 25 millió forintba kerül.
Kis izgalom a sportos SUV-k mezőnyében.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
A főváros I., II., III., V., IX., XI. és XIII. kerületében lehet számítani a változásokra.
A hétvégére is jut egy árváltozás.
A Porsche Taycan Turbo S különleges fényezésének fejlesztése közel egy évig tartott.
Ez az a jelenet, amit lehet az is büszkén mesél, akinek neki ment.
A Cupra Terramar 150 lóerővel nyit, a legerősebb plugin hibrid verzió pedig 272 lóerős produkciót ad elő.
A nagyfeszültségű akkumulátorház nincs teljesen lezárva, így nedvesség kerülhet az akkumulátorba.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.