Jön az érintőképernyős autóüveg, már az is megvan, melyik márka csinálja meg először
Ha szeretnénk lehúzni az ablakot, elég lesz egyszer rábökni az üvegre.
Ha szeretnénk lehúzni az ablakot, elég lesz egyszer rábökni az üvegre.
Egy lakóház betonkerítésén fejezte be a vasárnap esti száguldást.
Összeütközött két autó és többen megsérültek vasárnap késő este a X. kerületben, a Határ úti felüljárónál.
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Mindez összesen 17 parkolási kísérletre volt elég. De a vége csak happy end.
Éppen európai búcsúturnéja egyik lengyelországi állomása felé utazott a Dillinger Escape Plan, amikor zenekar busza súlyos balesetet szenvedett.
A szombat délutáni balesetben többen megsérültek, öt gyereket is elvitt a mentő. A képek alapján a járművek némelyike csúnyán megrongálódott.
Egy dél-franciaországi üzletember kártérítést követel az Uber okostelefonos taxiszolgáltatótól, amiért a telefonra telepített applikáció hibája miatt a felperes felesége rájött arra, hogy férjének szeretője van.
Autós heti top hírek. Volt belőlük bőven.
Egymás hegyére-hátára került 3-4 hajó Tokajnál. Az intenzív jégzajlás miatt csónakok süllyedtek el, stégek kerültek víz alá. A folyami jelenséget katasztrófaturisták fotózzák.
Február 13. és 18. között kiemelten ellenőrzik az autóbuszokat, teherjárműveket.
A digitalizáció és elektromos mobilitás elterjedése csökkenteni fogja az alkalmazottak számát az autóiparban - állítja Karlheinz Blessing a Volkswagen AG személyzeti igazgatója.
Egy 21 éves fiatalember lehetett a hibás a lengyel miniszterelnök szülővárosában történt balesetben. Ha megvádolják, három évig terjedő börtönnel büntethető. Beata Szydlo jól van, de a lengyel kormányzati illetékesekre mostanában nagyon rájár a rúd a közlekedésben, és ez kezd gyanús lenni.
Lassú, viszont viszonylag olcsó a világ leglassabb Lamborghinije: az 1957-ben épített, tavaly restaurált járgányt Párizsban árverezik el, s a kikiáltási ár 25 ezer euro.
Kisebb torlódásra kell számítani a főváros irányába, a forgalom azért halad a két belső sávon.
Hűtőkamrában fagyoskodtunk és rengeteg egyéb teszten is részt vettünk, hogy alaposan megismerkedjünk a hazai szürkeállomány által fejlesztett csúcskategóriás üléskomforttal.
"Látni és látszani" – régi, klasszikus közlekedési kampányszlogen. Itt egy remek fotósorozat, hogyan fejlődött az autók világítása.