A vád szerint 2017. február 15-én, a reggeli órákban, az erős köd miatt, 80 km/órás sebességkorlátozást vezettek be az M43-as autópálya Makó közelében lévő szakaszaira. A vádlott ennek ellenére 108-109 km/óra sebességgel haladt Makó felől a román határ irányába kisbuszával, amelyben nyolc utast szállított.
A csanádpalotai határátkelő előtt mind a külső, mind a leállósávban feltorlódott a kocsisor. A ködben történt egy kisebb karambol, majd az ezután érkező vádlott ezt észlelve hirtelen mozdulattal jobbra kormányzott, áthaladt a külső sávon, majd a leállósávban nekiütközött egy ott álló kamionnak.
A baleset következtében a kisbuszban utazó két utas a helyszínen meghalt, ketten maradandó fogyatékossággal járó sérülést, négy utas és a vádlott 8 napon túl gyógyuló, súlyos sérülést szenvedtek.
A baleset közvetlen összefüggésben volt azzal, hogy a vádlott egyrészt nem tartotta be a sebességkorlátozást, másrészt nem a látási viszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességet, mivel a sűrű köd miatt az előírt sebességkorlátozáshoz képest is kisebb sebesség lett volna indokolt.
A Szegedi Járási és Nyomozó Ügyészség a vádlottat halálos közúti baleset gondatlan okozásának vétségével vádolja, a vádlottal szemben végrehajtásában felfüggesztett szabadságvesztés kiszabását, valamint közúti járművezetéstől határozott időtartamra történő eltiltását indítványozta.