szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az idős férfi Tatabányánál 30-40 km/h sebességgel ment a belső sávban.

Még múlt hét vasárnap délután érkezett a bejelentés a rendőrségre, hogy az M1-es autópályán, a Budapest felé vezető oldalon a belső forgalmi sávban 30-40 km/h sebességgel közlekedik egy személygépkocsi, ami mögött már több kilométeres torlódás alakult ki.

A pályarendőrök az értesítést követően gyorsan kiértek az autóhoz, amelynek az úttartása bizonytalan volt, azonban a sofőr a rendőri jelzést figyelmen kívül hagyva továbbment.

A rendőrök kénytelenek voltak a személygépkocsi elé hajtani, és lassítva megállásra kényszerítették – írta a police.hu.

A járművet egy idős szlovák férfi vezette, aki zavart állapotban volt, térben és időben tájékozódni nem tudott, elmondása szerint Pozsonyba akart menni.

Az egyenruhások a járművet az egyik pihenőbe kivezették, és a 79 éves bácsihoz mentőt hívtak, akit kórházba szállítottak.

Indokolt lenne az idős emberek autóvezetésének korlátozása?

Egy parlamenti kérdésre adott válasz alapján nőtt az idős sofőrök által okozott balesetek száma. Az MSZP alighanem szigorítást szeretne, bár ezt nem mondják ki.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Autó

Hét tipikus autós van az utakon, ismeri őket?

A tanár, a mindentudó, a versenyző, a büntető, a filozófus, az óvatos, az álmodozó. Egy felmérés szerint ők a hét legtipikusabb sofőrök Európában. Ami közös bennük, hogy mindenki a másik vezetési stílusa miatt aggódik.