szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hibiridhajtás ilyen teljesítményszintet is lehetővé tesz anélkül, hogy a károsanyag-kibocsátási normákkal kellene bajlódni.

A WichCar oldal információi szerint a németek egy olyan változatán is dolgoznak a hamarosan bemutatásra váró újgenerációs Volkswagen Golf R-nek, amely még az alap 333 lóerőnél valamivel erősebb, és összkerékhajtású változatnál is erősebb lehet.

Az Autobild szerint ezzel akar a cég konkurálni az olyan modellekkel mint a Mercedes-AMG A45S vagy az Audi RS3 Sportback.

Az Audiban például egy öthengeres turbómotor van, miközben a szintén a konszernbe tartozó R plus-ban egy olyan hibrid hajtás lehet, amely akár a 2.0 literes motorral szerelt autót teljesítményét 410 lóerőig is tornászhatja. Ebben az esetben a hajtást ketté választanák és az első tengelyeket hajtaná a benzinmotor, míg a hátsó féltengelypárt az elektromos egység. Ennek révén még zöld rendszámos is lehet a kocsi, ha képes a jelenleg a hazai szabályozáshoz kötött 50 kilométernyi távot megtenni csak elektromos módban.

Nagyon megy az új Golf leginkább versenysportos változata a Nürburgingen

A modellt még nem mutatták be hivatalosan, de láthatóan elég jól viseli az erőpróbát a német versenypályán.

A rendszer nyomán akár az a lehetőség is adott, hogy a kocsi csak hátsó kerékhajtású autóként is viselkedjen, ami teljesen új terület lenne a Golfok világában. Az ígéretes újdonságra így is 2023-ig biztosan várni kell, addig sok új információ szivároghat még ki róla.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!