szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Igencsak ambiciózus terv van a Citroënből kivált, alig tízéves márka felfuttatására.

A DS Automobiles elnöke, Thierry Metroz szerint a francia márka hosszú távú célja, hogy versenyre keljen a Bentley-vel és a Rolls-Royce-szal, miközben az autóipar Louis Vuittonjává válna. Metroz hangsúlyozta, hogy a DS küldetése túlmutat a prémium kategórián: a valódi luxusélmény megteremtése áll a középpontban. Bár a DS viszonylag fiatal márka – 2014-ben alapították –, a vezetőség tisztában van azzal, hogy több évtizedes kitartó munka szükséges a luxusautó-márkák élvonalába kerüléshez. A DS No 8 modell például már a Bentley által inspirált belső teret kínál, ahol az anyagok minősége, és a részletek kidolgozása kap kiemelt figyelmet.

Idő előtt lebukott: íme a franciák látványos új villany szedánja

Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt kiszivárogtak a 750 kilométeres hatótávú DS N°8 fotói.

Az új modellek tervezésénél a DS a részletek finomítására és a minőség maximalizálására fókuszál, még akkor is, ha megosztott Stellantis architektúrákat használ. Metroz elmondása szerint olyan megoldásokat alkalmaztak, mint a tetőmagasság csökkentése és a szélvédő arányainak újragondolása, hogy megkülönböztessék autóikat. Az értékesítésnél nem a mennyiség, hanem a minőség a cél: a No 8 esetében például a luxusérzet és a dizájn hangsúlyozása áll előtérben. Ezt a szellemiséget a DS 7 és DS 4 új verzióinál is követni fogják, így a márka fokozatosan építi fel pozícióját a luxusautó-piacon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!