Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A rendőröknek az tűnt fel, hogy a versenyző és navigátora furcsán viselkedik.
A Diósgyőr-Rali egyik versenyzője és annak navigátora még a rajtig sem jutott el. Mivel furcsán viselkedtek, a rendőrség félreállította őket – írja Blikk.
G. Máté versenyző ittas állapotban ült a volán mögé, míg navigátoránál M. Barbaránál drogot is találtak. A járművezető drogtesztje pedig pozitív lett. A rendőrség a versenyzőt ittas vezetés bódult állapotban vétsége miatt, míg az utasát kábítószer birtoklása miatt vették őrizetbe – közölte a lappal Zupkó Jázmin, a Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyei rendőrség ügyeletes szóvivője.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.