Később debütál az első tisztán elektromos Ferrari
A korábbi híradásokkal ellentétben idén ősszel még nem láthatjuk a Ferrari első zéró emissziós modelljét.
A korábbi híradásokkal ellentétben idén ősszel még nem láthatjuk a Ferrari első zéró emissziós modelljét.
11 városban, 25 helyszínen 92 új elektromos töltőpontot helyeznek üzembe – megnéztük az első budapesti töltőhelyet.
Akkor lett vége a menekülésnek, amikor a kocsija két kereke is defektet kapott.
Németországban tovább folytatódik a Tesla lejtmenete, a BYD-nak azonban nincs oka panaszra.
Gyorsan reagálnak a változó keresletre a kínaiak, és a hibrideken még büntetővám sincs.
A Volvo szerint a tolatókamera problémája az összes modelljét érinti.
A Koenigsegg Jesko Absolut új világrekordot ért el fél mérföldes gyorsulás fronton.
A minden előzmény nélküli Hyundai Elexio egy középkategóriás szabadidő-autó.
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
Úgy tűnik rendszámos, de kérdés, hogy így is lehet-e jogosítvány nélkül vezetni.
Közel hatvanmillió jármű fut a német utakon, amelynek jelentős része vándorol tovább idővel irányunkba is.
Már több igény érkezett be, mint amire a 30 milliárdos keret elég lenne. A cégek számára kiírt pályázaton részt vevők 52 százaléka venne biztosan megint elektromos autót. A legtöbben keveslik a hatótávolságot.
A BMW több mint negyvenezer amerikainak ad munkát.
A lelkesedés persze érthető egy ilyen retró járgány visszatérésének hírére.
Kipróbáltuk, hogy pontosan mennyi benzint és áramot fogyaszt a gyakorlatban a BYD nagyobb akkumulátorral szerelt legfrissebb plugin hibrid modellje, a tágas SUV-ok piacán versengő Seal U DM-i.
A hőmérséklettől és a kopás állapotától függően a téli abroncsok fékútja jelentősen hosszabb, mint a nyáriaké adott esetben.