Szinte az összes kulcs nélküli autót könnyű ellopni, de a 8-as VW Golf kivétel
A német autóklub tesztjei szerint aggasztó a helyzet a Keyless-Go rendszerű autók esetében.
A német autóklub tesztjei szerint aggasztó a helyzet a Keyless-Go rendszerű autók esetében.
A németek kétféle méretben tesztelték a különböző személyautó-gumiabroncsokat.
A legtöbb probléma az akkumulátorral szokott lenni, de ezenkívül motorhibák is gyakran előfordulnak. És egyre gyakrabban villanyautókhoz is kihívják a "sárga angyalt".
A legjobb, ha a motor mihamarabb eléri az ideális működési hőmérsékletét, de nem mindegy, hogy ezt hogyan valósítjuk meg. Adott esetben milliós büntetés is járhat az álló helyzeti melegítésért.
Mutatjuk, hogy mely gyereküléseket érdemes megvásárolni, és melyeket ajánlott inkább elkerülni.
Nem mindegy, hogy milyen biztonsági ülésbe ültetjük a legkisebbeket - a tesztelők ezúttal nyolc ilyen terméket hasonlítottak össze.
Az úgynevezett keyless funkció sokkal kényelmesebbé teheti az autók használatát, de komoly biztonsági kockázatot rejt magában.
Gyermekeink biztonsága a legfontosabb, ezért abszolút nem mindegy, hogy milyen autós gyerekülésbe ültetjük a kicsiket. Most először légzsákos ülést is teszteltek a németek.
A dízelkérdés szépen lassan átesett a ló túlsó oldalára, az eladásaik élesen zuhannak, a benzinesek ára meg alaposan megy felfelé. A jelenlegi Euro6d nevű emissziós-normát mindeközben a legmodernebb károsanyag-utókezelő rendszerek lényegében tökéletesen teljesítik.
A legfőbb mumus az akkumulátor, vagyis általában emiatt válnak mozgásképtelenné a kocsik.
A német autóklub, az ADAC Eco-teszjében 105 modellt vizsgáltak. Érdekesség, hogy a konnektoros hibridek meglehetősen leszerepeltek.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
Gyermekeink biztonsága a legfontosabb, ezért abszolút nem mindegy, hogy milyen autós gyerekülésbe ültetjük a kicsiket.
Még szerencse, hogy az 1:1 méretarányú valódi autók nem Lego építőelemekből készülnek. Mutatjuk, hogy miért.
A modern autók egyre többet tudnak, de ugyanúgy hajlamosak lerobbanni, mint régebbi társaik.
A német autóklub több mint 100 autót tört fel egy egyszerű módszerrel, köztük sok olyan modellt is, ambiől hazánkban is van bőven.