Felfrissült a 4 ajtós Mercedes-AMG GT, a 800+ lóerős verzióra picit még várni kell
A stuttgarti prémiummárka elérkezettnek látta az időt sportos modelljének ráncfelvarrására.
A stuttgarti prémiummárka elérkezettnek látta az időt sportos modelljének ráncfelvarrására.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A plugin hibrid hajtásláncú új AMG GT-t a jelek szerint már javában közúton tesztelik.
Az EQC divatterepjáró esetében lefelé és felfelé nyitott a német gyártó.
A négyajtós kivitelű és 461 literes csomagtartójú modell várhatóan szupererős plugin hibrid hajtáslánccal támad.
A jelenlegi szabályozás értelmében az új C-osztály sportmodellje akár zöld rendszámot is kaphat Magyarországon.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
A bőven 400 lóerő feletti sportszedán a megengedett sebesség háromszorosával haladt.
A típus megkapta a legújabb és legnagyobb tudású MBUX infotainment rendszert.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
Tobias Moers az Aston Martin első embere lett, az utódja pedig elektromos autós vonalról érkezik.
A stuttgarti gyártó hamarosan hivatalosan is leplezi zászlóshajó modelljének hetedik generációját.
Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
A hat motor mindegyike 450 lóerős teljesítményt ad le, ezúttal nem az aszfaltra, hanem a vízben.
A DTM hőskorába repít vissza bennünket ez a szuperritka Baby Benz, mely most éppen új gazdájára vár.
A V12-es erőforrású luxusautó egyesen a 90-es évekbe repíti majd vissza új tulajdonosát.