Terv szerint zajlik a Flórián téri felüljárók felújítása, főként bontási munkálatokat végeztek eddig
Még sok feladat van hátra a felújítás jövő évi befejezéséig.
Még sok feladat van hátra a felújítás jövő évi befejezéséig.
A busz mögött haladó autó fedélzeti kamerája rögzítette az esetet.
Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.
A BKK szerint azok járnak a legjobban, akik a kötöttpályás közlekedést választják.
Amikor a villamos végül megállt, a férfi elkezdte ököllel ütni, majd ünnepelni a győzelmét.
Több változást is bevezetne a Főpolgármesteri Hivatal a BKK adatalapú hálózatfejlesztési tervei alapján.
A Lánchíd mellett a pesti alsó rakpart egy részét sem lehet majd megközelíteni.
A Móricz Zsigmond körtér és Kelenföld vasútállomás között villamossal lehet majd közlekedni.
Lezajlott az első lakossági fórum a Nagykörút megújításáról, ahol helyi lakosok és autós érdekvédelmi szervek előtt prezentálta a BKK a felújítási terveket.
Bár a BKK-n naponta 3 millió utazás történik és az ott dolgozóknak már nehéz újat mutatni, de a cég szerint akadnak olyan jelenetek, ami őket is meglepi. Öt ilyen esetről számoltak be kedden.
Az éjszakai járatok módosított útvonalon fognak járni.
A szakaszon pótlóbusz közlekedik.
Hogyan boldogul egy könyvtár szakos a BKK-rendészet tagjaként? Jó, ha életvezetési tanácsokkal segítünk utastársainkon? Tényleg indulatszauna a tömegközlekedés és mi lehet tenni, ha egy trolivezető párbajra hív minket? A Duma Aktuál csapata megosztotta, milyen sztorikkal gazdagodtak a fővárosban utazva annak apropóján, hogy Vitézy Dávid javaslatát elfogadva idén januárban elindult a BKK rendészete, amely Budapest közlekedésének biztonságáért felelős.
Egyszerűsödik a termékportfólió.
Megkerestük a BKK-t és kiderítettük, hogy mi ennek az oka.
A megye- és országbérlet bevezetése sok bérlettípust fölöslegessé tett. A Bubi drágul.
Korábban leáll a nappali felszíni közlekedés és a metró, cserébe korábban indulnak el az éjszakai járatok is – azok viszont módosított útvonalakon közlekednek.