8000 forintra büntethetik mostantól a maszk nélkül tömegközlekedőket
Szigorított a főváros. Akkor is büntethetnek, ha valaki rosszul hordja a maszkját.
Szigorított a főváros. Akkor is büntethetnek, ha valaki rosszul hordja a maszkját.
Gyorsan szüksége van a BKV-nak új buszokra, hogy amikor elkezdődik a metrófelújítás a belső kerületekben, akkor is legyen elég metrópótló, de az állam csak 2021-ben adna pénzt.
A fővárosiak egyharmada inkább autóba ül, minthogy a tömegközlekedést használja, de a gyalogosok aránya nőtt a legnagyobb mértékben.
Az e-jegyrendszer miatti veszteség és az alulfinanszírozottság miatt 4,7 milliárd forint volt a BKK vesztesége 2019-ben. A BKV szintén veszteséges volt, ott 3,8 milliárd volt a veszteség. És ez még jó év volt, 2020-ban alaposan keresztbe tesz a járvány és a kormány.
A folyamatban lévő munkálatok ugyanúgy tovább zajlanak.
Mindössze hat kocsiban lesz a 222-ből.
Az első ajtós felszállási rendet is visszaállítják, jegyet azonban továbbra sem lehet venni a sofőrtől.
A társaság az ügy miatt belső vizsgálatot indított.
A BKV szerint egymás mellett tekertek a sportolók, míg Liu Shaolin azt mondja, ez nem igaz.
A BKV speciális bevonatot akart a mozgólépcsőkorlátjaira és sok járművére. A két beszerzésből az egyiket egy céges vita nyomán elkaszálta a Közbeszerzési Döntőbizottság, a másik eredménytelenül zárult. A BKV sajnálja, bíróságra megy, lehetőségeket keres.
A 37 szerelvényből 18-nál már látszanak a repedés jelei.
Nem csak új vágánypár épül, megújulnak a megállók is.
A végén már harmadáron kínálta a magyar buszgyártás bástyájának szánt, kínos körülmények közt csődbe ment Ikarus Egyedi félkész csuklós buszait a felszámoló. A járművek konstrukciója ugyan hagy kívánnivalót maga után, a BKV mégis megvenné a csomagot, de még a leértékelt árura sincs pénze.
Leállított egy közbeszerzést a BKK a járvány miatt. Arra számítanak, az új kormányzati költségvetésből kevesebb pénz fog befolyni.
Hiába módosítottak szerdán a menetrenden, a reggeli járatokon még mindig zsúfoltság volt. Hétfőtől újabb változás jön.
Közel 750 millió forintba kerül a kisföldalatti és a fogaskerekű járműcseréjének tervezése. Nem a prototípusok tervezése, hanem azok tervezésének tervezése.
További járatcsökkentésekre készül a fővárosi közlekedési vállalat, hamarosan jöhet a hétvégi, majd az ünnepi menetrend bevezetése.