Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ki akarja majd üzemeltetni a veszteséges Bubit?
Közbeszerzést írt ki a BKK Zrt. a fővárosi közösségi kerékpáros közlekedési rendszer, a Bubi üzemeltetésére. A nyílt felhívást a cég az uniós közbeszerzési közlönyben tette közzé – vette észre a Napi.hu.
A nyertes feladata lesz, hogy üzemeltesse a központi hardver- és szoftverrendszereket, valamint a jelenlegi 158 gyűjtőállomáson legalább 2 ezer kerékpár elhelyezésére biztosítania kell a dokkolás és a lezárás helyét, továbbá kiegészítő feladatként 60 főt oktatnia is kell.
Az tehet ajánlatot október 15-i határidőig, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben közösségi kerékpáros közlekedési rendszer üzemeltetéséből legalább nettó 800 millió forint árbevétele származott.
A Bubi évente százmilliós veszteséget termel az egyébként is masszívan veszteséges Budapesti Közlekedési Központnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.