12,5 millió forinttól indul itthon a 306 lóerős új Mini
Az eddigi legerősebb Minik révén 5 másodperc magasságában lehet letudni a 0-100-as sprintet.
Az eddigi legerősebb Minik révén 5 másodperc magasságában lehet letudni a 0-100-as sprintet.
Kipróbáltuk minden idők legnagyobb motorral szerelt és legdrágább BMW-jét, amely mellett nehéz érveket felsorakoztatni. Emiatt halálra is van ítélve, mi azonban utoljára még érezni akartuk, hogy hogyan muzsikál a tucatnyi henger.
A vonalvezetés 5 évtizedet repít vissza a múltba, de a lemezek alatt sokkal modernebb technika rejtőzik.
Ha valaki egy igen sportos családi autóra vágyik, ezzel a bajor újdonsággal nem lőhet mellé.
Úgy tűnik Budapest nem csak a BMW reklámfilmjeiben népszerű helyszín, hanem akkor is, ha új modelleknek keresnek szép hátteret.
Az Alpina által kezelésbe vett 3-as az M340i és a hamarosan érkező új M3 közé ékelődik be.
A 70-es évek elején nagyon kevés készült ebből az ikonikus bajor sportgépből. És ez érződik is az eladásra kínált példány árán.
Ez a magyar kéz által megrajzolt autó remekül kombinálja egymással az elképesztő menetdinamikát és a praktikus használatot.
A listát a BMW, a Mercedes és a Toyota uralja, mely gyártók jelenleg 4-4-4 modellel esélyesek a díj elnyerésére, de akár a Tesla Model 3 is befutó lehet.
Ez a bajor szedán egészen addig egy teljesen hétköznapi sportos autónak tűnik, amíg fel nem kapcsolják a rejtett megkülönböztető jelzéseit.
A fővállalkozó, a Market Építő Zrt. egyik alvállalkozója csak így győzi a munkát. Megkeresésünkre igyekeztek nyugtatni: olasz a rendszám, magyar a teherautó-sofőr. Debrecen Nagymacs városrészében jártunk, megnéztük, hol tart a BMW-gyár építése.
Tizenhat éves ez a bajor sportkocsi, melynek menetdinamikáját a legújabb autók is megirigyelhetik.
Itt a megoldás azok számára, akik az új modellt még az M235i verzióban sem találják kellően izgalmasnak.
Íme a megoldás azoknak, akik az eddigi X7-eseket túl szerénynek és gyengének találták.
A "nagyautó" jelen esetben inkább jelző, az elegáns, sportos limuzinok kompakt méretű változatát dobta piacra a BMW.
Milliárdok elköltéséről döntöttek.
Vázoljuk, hogy hogyan fest egy 625 lóerős szupersportos divatterepjáró, ha le van nyitva a teteje.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
Az igazi BMW-s szerint a bajorok autói hátul hajtanak, de az új Egyes nem. Az igaz BMW-s szerint a valódi „Bömösben” sorhatos motor van, de az új Egyesben ilyen egyáltalán nincs. Mindezt leszámítva, és ennek ellenére nem okoz csalódást.
A kétajtós M8 után most megérkezett a típus családi változata, melynek mozgatásáról egy izmos biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.