Itt a lista: ezek közül kerül ki a 2020-as Év Autója
A listát a BMW, a Mercedes és a Toyota uralja, mely gyártók jelenleg 4-4-4 modellel esélyesek a díj elnyerésére, de akár a Tesla Model 3 is befutó lehet.
A listát a BMW, a Mercedes és a Toyota uralja, mely gyártók jelenleg 4-4-4 modellel esélyesek a díj elnyerésére, de akár a Tesla Model 3 is befutó lehet.
Ez a bajor szedán egészen addig egy teljesen hétköznapi sportos autónak tűnik, amíg fel nem kapcsolják a rejtett megkülönböztető jelzéseit.
A fővállalkozó, a Market Építő Zrt. egyik alvállalkozója csak így győzi a munkát. Megkeresésünkre igyekeztek nyugtatni: olasz a rendszám, magyar a teherautó-sofőr. Debrecen Nagymacs városrészében jártunk, megnéztük, hol tart a BMW-gyár építése.
Tizenhat éves ez a bajor sportkocsi, melynek menetdinamikáját a legújabb autók is megirigyelhetik.
Itt a megoldás azok számára, akik az új modellt még az M235i verzióban sem találják kellően izgalmasnak.
Íme a megoldás azoknak, akik az eddigi X7-eseket túl szerénynek és gyengének találták.
A "nagyautó" jelen esetben inkább jelző, az elegáns, sportos limuzinok kompakt méretű változatát dobta piacra a BMW.
Milliárdok elköltéséről döntöttek.
Vázoljuk, hogy hogyan fest egy 625 lóerős szupersportos divatterepjáró, ha le van nyitva a teteje.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
Az igazi BMW-s szerint a bajorok autói hátul hajtanak, de az új Egyes nem. Az igaz BMW-s szerint a valódi „Bömösben” sorhatos motor van, de az új Egyesben ilyen egyáltalán nincs. Mindezt leszámítva, és ennek ellenére nem okoz csalódást.
A kétajtós M8 után most megérkezett a típus családi változata, melynek mozgatásáról egy izmos biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
A bajor gyártó azok számára is kínál megoldást, akik eddig nem tartották kellően sportosnak különbözői SUV modelljeit.
A színész nagy autógyűjtő volt, és a kollekció egy része most új tulajdonosra vár.
Mert a Kodály körönd játssza benne a nyugat-berlini Kurfürstendammt.
A bajor gyártó két újabb modellbe szerelte be jól ismert biturbó V8-as erőforrását.
A Toyota Supra és a BMW Z4 igen közeli rokonságban áll egymással, ez a magyarázata az egyedi visszahívásnak.
A német gyártó igen sportos szedánja 500 lóerő körüli teljesítménnyel fog rendelkezni.
A 3,8 másodperces 0-100-as sprintnek alaposan megkérik az árát az stuttgarti gyártónál.
Ez az amerikai pickup nem annyira a divatról, hanem sokkal inkább a kőkemény munkáról szól.