A nap fotója: busz, villamos és autók a budapesti kereszteződésben ragadva
A felvétel készítésének helyén az ilyen és ehhez hasonló jelenetek sajnos nem számítanak ritkának.
A felvétel készítésének helyén az ilyen és ehhez hasonló jelenetek sajnos nem számítanak ritkának.
Ritkán volt a magyar történelemben olyan időszak, amikor egy évtizeden át, erősödő gazdasági környezetben fejlődhetett az ország fővárosa. Vajon eldőlt-e már, mit hagy maga után az Orbán-kormány Budapesten? Milyen ízlés vezeti őket? Erre kerestük a választ a főváros egyik legjobb ismerőjével, N. Kósa Judittal az e heti Fülkében.
Közelednek a jövő évi önkormányzati választások, ismét egyre több szó esik az M3-as metró káposztásmegyeri meghosszabbításáról.
Az Egyetem téren gyűlt össze a tömeg, beszédet mondott Fekete-Győr András és Szél Bernadett.
A magas költségek miatt a lakások árát nagyban befolyásolja, hogy milyen fűtési rendszerrel működnek. Eljöhet a távfűtés reneszánsza.
Pedig nemrég még a visszavonulásról beszélt.
Mondjuk az nem teljesen világos, kivel szúr ki ezzel magán kívül.
A Nyugati közelében található Új-Házi önkiszolgáló étterem tulajdonosa azt mondja, rendszeresen jönnek be hozzájuk malteros ruhában munkások a közeli építkezésekről, és koszos kézzel nyúlnak bele a mindenki számára kitett ételbe. Szóltak nekik, hogy öltözzenek át, de hiába.
Aki Budapesten jár, az beleszeret a városba. Ez ilyen egyszerű. Most éppen a Victoria's Secret divatshow-jának szupermodellje lett Budapest-rajongó.
Magyarország történelmében egy háborúban sem hunyt el annyi katona, mint az első világháborúban.
Alagút a Déli és a Nyugati pályaudvar között, 5-ös metró első üteme, 2-es metró összekötése a gödöllői HÉV-vel, a HÉV-járműpark teljes cseréje, a Nyugati vágányainak befedése - ezeknek a közlekedési fejlesztéseknek a megvalósításáról döntött a kormány a szombaton megjelent határozat szerint.