Túl gyorsan kopik vagy túl drága? Új szabályozás szűkítheti az autógumik választékát
A mikroműanyag-kibocsátás nagy része az autógumikból származik. A törvényhozók változtatni akarnak ezen, de mivel járhat mindez a fogyasztók szempontjából?
A mikroműanyag-kibocsátás nagy része az autógumikból származik. A törvényhozók változtatni akarnak ezen, de mivel járhat mindez a fogyasztók szempontjából?
Százmilliárd eurónyi egészségügyi és környezeti kárt, valamint több százezer ember halálát okozhatja 2050-ig, ha az Európai Parlament megszavazza az Euro 7-es motorszabvány az eredeti tervhez képest kevésbé szigorú változatát – derül ki a VoxEuropnak a kontinens vezető lapjaiban megjelenő cikkéből.
Jóváhagyták az EP-ben, hogy lényegében maradjon minden a régiben.
Köztük Magyarország is ellenzi, hogy bevezessék a szigorúbb környezetvédelmi normákat.
Egy újabb kisméretű autó, amelynek helyét átveszik a magasabb áron értékesíthető szabadidő-autók.
Néhány éve még teljesen máshogy képzelték a világot az autógyártók, helyük volt benne a nagymotoros benzines autóknak is.
Az Euro 7-es norma adja majd meg a belső égésű motorok utolsó generációjának meghatározó paramétereit.
Az autógyártók már régen beárazták, mi következik.
A fékbetétek kopásából származó szálló részecskékre a hamarosan bemutatásra kerülő Euro 7-es normában először vonatkozna uniós rendelet.
Linda Jackson, a márka vezérigazgatója tette hivatalossá a régóta várható lépést, amelynek nyomán az évtized végére Európában minden új Peugeot modell elektromos lesz.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.
Hatékonyan lobbizott néhány nagy autómárka és járműgyártó ország a szigorú szabályozás ellen.
Annyira átalakul addigra az autópark szerkezete, hogy sokan feleslegesnek tarják bevezetni az új környezetvédelmi normát.
A világ egyik legsikeresebb autójának jövőjét is befolyásolja az autóipar átalakulása.
Az Euro 7-es károsanyag-kibocsátási norma miatt.
A kezdeményezők szerint, ha lenne egy végső dátum, onnantól csak a megoldásra lehetne koncentrálni.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.