A politikusok és a pártok közül Magyar Péterék költik most a legtöbbet politikai hirdetésekre
A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
Ingyenes játék, drága szoftver díjmentesen, és még sok más ajánlat van a csalók fegyvertárában. Egy új módszerrel a Facebookon próbálják átverni a felhasználókat, hogy aztán kártevőt telepítsenek a számítógépükre.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.
Ha egy online szolgáltatással gondok akadnak, jól jön, ha az üzemeltető azonnal tud válaszolni. A Facebook esetében jelenleg igencsak nehézkes a kommunikáció a vállalattal, de ez hamarosan megváltozik.
A változás a Meta-birodalomhoz tartozó összes szolgáltatásra vonatkozik, és kiterjed többek közt a vallási hovatartozásra is.
Az előválasztás első fordulójában első két helyen végzett miniszterelnök-jelöltet sokkal hangsúlyosabban hirdették, mint az őket támogató pártokat.
A Karácsony Gergelyt támadó posztot érdekes módon nem a fővárosiakra célozva lőtték be: a vidéket „informálták” vele.
Kitört a vita néhány akadémikus és a Facebook között, amiért az blokkolta több kutató személyes profilját. A szakértők azt vizsgálták volna, miként lesz egy alaptalan információból sokak által megosztott álhír az oldalon. Állítják: a szolgáltatás el akarja őket hallgattatni.
Putyin elnök elégedetten dőlhet hátra: máris elindultak az első Facebook-hirdetések a Magyarországon engedélyezett Szputnyik V-ről.
De Gulyás Gergely és Szijjártó Péter sem. Facebookos költéseket nézett át a Népszava.
A The Seed Company egy egyszerű, hagymákat ábrázoló hirdetést szeretett volna közzétenni a Facebookon, de az oldal algoritmusa nem engedte. A Facebook rendszere túlszexualizált tartalomnak látta a zöldségeket.
A jelölt pedig nyilván nem csak a közösségi oldalon népszerűsítette magát, ott vannak a plakátok, szórólapok is.
Ezzel próbálják elejét venni, ahogy fogalmaznak, az eredmények utáni zavarnak. A döntés csak azokra a politikai hirdetésekre vonatkozik, amelyeket az Egyesült Államokban vásárolnak meg. A Twitter hónapok óta tiltja az ilyen (fizetett) posztokat az egész világban.
A novemberi amerikai elnökválasztást megelőző héten már semmilyen új hirdetést nem lehet majd közzétenni a Facebookon. A vállalat ezzel igyekszik elejét venni a befolyásolási kísérleteknek.
A Disney vezetősége úgy döntött, a Facebookról a Disney+, az Instagramról pedig a Hulu hirdetéseit állítják le.
A közösségi oldal továbbra is csak ígérget, ahelyett, hogy cselekedne és kisöpörné a gyűlölködő, valamint kirekesztő tartalmakat a platformról – így összegezték a Facebook vezetőségével tartott online találkozót azok a szervezetek, melyek bojkottra szólítottak fel ellene.
A közösségi oldalak közül a Twitter hónapok óta tiltja a politikai hirdetéseket, a Facebook erre reagálva úgy döntött, kikapcsolhatóvá teszi azokat a legfontosabb platformjain. A változás először az USA-ban lép életbe.
Újabb információk szerint nem arról van szó, hogy a Facebook letett volna hirdetések WhatsApp alkalmazásba költöztetéséről, egyszerűen csak a megvalósítás hosszabb időt vesz igénybe, mint azt korábban gondolták.
Érdekes adással jelentkezett a szerdai RTL Híradó. A műsorban elhangzott: a Fidesz március óta közel 100 millió forintot költött Facebook-hirdetésre.