Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
De Gulyás Gergely és Szijjártó Péter sem. Facebookos költéseket nézett át a Népszava.
A Népszava megnézte, hogy az eltelt időszakban melyik politikus és párt mennyi pénzt hagyott a Facebook kasszájában fizetett hirdetések miatt. A pénteki összesítés szerint
messze a kormány és a Fidesz költi el a legtöbb pénzt a közösségi oldalon.
A mérleg alapján a kormánypárt 283 millió forintot hagyott a Facebooknál az eltelt másfél évben, az ellenzéki tábor 259 milliót.
A Népszava néhány érdekességet is közöl cikkében. Az egyik, hogy
A Népszava szerint az ellenzéki oldal sokkal szerteágazóbb, de az jól látszik, hogy a legtöbbet költő ebben a tekintetben a DK; a párt a vezető politikusaival együtt legalább 51,7 millió forintot fordított Facebook-megjelenésre. Karácsony Gergely budapesti főpolgármester szintén listavezető, ő 30,3 millió forintot költött el a Facebookon másfél év alatt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.