Csinált egy titkos "közösségi oldalt" a Facebook, hogy kiismerje a csaló felhasználókat
A Facebook kutatói botok segítségével modellezi le, hogyan viselkednek azok, akik a kiskapukat megtalálva játsszák ki a közösségi oldal rendszerét.
A Facebook kutatói botok segítségével modellezi le, hogyan viselkednek azok, akik a kiskapukat megtalálva játsszák ki a közösségi oldal rendszerét.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) bekapcsolta a Messengerre írt csevegőbotját, hogy visszaszorítsa a koronavírus-járványról szóló álhíreket.
A készülő újdonság a csendes órákhoz hasonló: ha a felhasználó úgy dönt, órákra kizárhatja magát a Facebookból, hogy egyetlen értesítés se zavarja a nyugalmát.
A járványügyi tájékoztatóhoz egy külön oldalt hozott létre a Facebook. Tippeket és tanácsokat adnak, emellett hírek is olvashatók.
A Facebook és az Instagram egy ideje már lehetőséget ad rá, hogy a felhasználó ellenőrizhesse, mit raktároznak el róla. Most megújul a funkció.
A macOS-t és a Windowst futtató számítógépekre is elérhetővé tette a Facebook a Messenger alkalmazását.
A Facebookon szervezett keretek között nyújthatunk majd segítséget azoknak, akiknek a járvány miatt erre a legnagyobb szükségük van.
Újfajta reakciógomb kerülhet az Imádom helyére a Facebookon, de a fejlesztők egyelőre nem árulták el, mikor jelenik meg az újdonság – ha megjelenik egyáltalán.
A legnagyobb közösségi oldal szerint egy világjárvány idején is pontos és hiteles tájékoztatásra van szükség, ezért óriási pénzzel támogatják a helyi szerkesztőségeket.
Számtalan álhír kering a világban a koronavírus-járvány keletkezésével és a betegség kezelésével kapcsolatban, s a csúsztatásokat és szándékos hazugságokat sokszor politikusok, illetve államok is terjesztik.
A koronavírus-járvány kitörése óta durván leterheltek a Facebook szerverei, de a cég igyekszik mindenkit megnyugtatni: képesek kezelni a helyzetet.
Egy nap leforgása alatt mintegy 4,5 millióan látták azt a videót, amelyben egy olasz pap próbál misét közvetíteni a híveinek.
Jelentős mértékben csökkenhet a következő hetekben az európai internetes adatforgalom, miután a Facebook bejelentette, nagyjából 288 millió felhasználó számára válnak – átmenetileg – rosszabb képminőségűvé a videók.