Szinte vadonatúj Ferrari F40-et vásárolna? Most megteheti
Ezzel a remek állapotban lévő vörös sportkocsival eddig kevesebb mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Ezzel a remek állapotban lévő vörös sportkocsival eddig kevesebb mint 2 ezer kilométert tettek meg.
A haverjaival mentek pár kört egy volt Forma–1-es pályán.
Nem is akárhol, hanem versenypályán.
Egy nagy, egyszeri tétel nélkül a harmadik negyedéves Ferrari-adat nem néz ki annyira jól, mint a tavalyi, de az év egészében még így is kétszámjegyű a növekedés.
Az új Ferrari 488 GT3 Evo az elődjénél is sokkal gyorsabbnak ígérkezik, és a közutakra továbbra sem szabadítják rá.
Az olaszok legújabb autója természetesen egy előkelő londoni negyedben tűnt fel.
A Scuderia Ferrari 90 éves, a versenycsapat az évfordulóra készített hibridet, van is hangja, de talán nem az igazi.
A káromkodós szakácskodás elég kifizetődőnek tűnik.
Az új tulajdonosra váró "autó" pontos típusát első, de még második blikkre is igen nehéz megállapítani.
Többször átfordult az autója, ő pedig kirepült a szélvédőn, mert nem volt bekötve.
A Forma–1 ötszörös világbajnoka civilben nem csak Mercedeseket szeret vezetni.
Hiába a több évtizedes életkor, ez az olasz sportkocsi még 2019-es mércével mérve is lenyűgözően megy.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a nemrégiben debütált Ferrari F8 Spider legolcsóbb változata.
A monacói Charles Leclerc nyert a szombati időmérőt Szocsiban, ez a hatodik pole pozíciója.
A legújabb hazai Lamborghinik, Ferrarik és Rolls-Royce-ok gyakran bukkannak fel az egyik fóliázócégnél.
A Ferrari-pilóta első futamgyőzelmét aratta a szezonban, a második helyen csapattársa, Charles Leclerc végzett, a harmadik Verstappen.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Ha október 19-ig újabb hármat gyűjt, ugrik egy versenye.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.