Videó: Kínában is gyakorolni kell még, milyen gonosz egy Ferrari a vizes sztrádán
Szépen felzárkózott Kína mindenben a világhoz. Így a szupersportautós törés-zúzásokban is.
Szépen felzárkózott Kína mindenben a világhoz. Így a szupersportautós törés-zúzásokban is.
Szájbarágós videón, hogy mikor melyik motor és pontosan hogyan működik a vadonatúj SF90 Stradalében.
Kivizsgáltatják az F1-es Kanadai Nagydíj vitatott versenybírói döntését.
A sofőr volt annyira jó, és adott néhány rendes gázfröccsöt.
Az igen komoly terepjáró képességekkel rendelkező pickup új változata egyáltalán nem szenved erőhiányban.
Hollywood feldolgozza az autótörténelem talán legnagyobb csatáját, a 60-as évek Fordjának és Ferrarijának versenyét.
Bár a Forma 1-ben nem igazán brillírozik mostanság az olasz csapat, a legújabb utcai autójuk igencsak ígéretesnek tűnik. Konkrétan sohasem volt még ilyen erős utcai sportkocsija a cégnek, ami hazánkban akár zöld rendszámot is kaphat.
Ezt az olasz sportkocsit arasznyival kiszélesítették, így szinte egy egész sávot elfoglal.
Az első hely egy V8-as biturbó erőforrásé, amit egy 400 lóerős elektromos riválisa követ a sorban.
Ez a leggazdagabb, legelismertebb és leghűségesebb Ferrari tulajdonosok klubja.
Az új Ferrarit május 31-én mutatják be előzetesen Maranellóban, amelyre már kiküldték az ügyfeleknek a meghívókat.
Egy garázsban találták meg azt a Ferrarit, amivel egy tesztvezetés alkalmával lógott meg valaki Németországban.
A közel ezer lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználási körülményekre találták ki.
Mutatjuk az első olyan Ferrarit, melynek nemcsak a hátsó, hanem az első kerekein is volt hajtás. Szuper ritka és az értéke felbecsülhetetlen.
A Cars & Coffee rendezvény keretein belül immár harmadik alkalommal randevúznak egymással hazánk legexkluzívabb sport- és luxusautói.
Jay Kay a jazz funk zenekar Jamiroquai énekese, az egyik legnagyobb petrolhead a zeneiparban, és nem csak pózolásból. Komoly, drága és ritka autói vannak.
Elon Musk érkezőben lévő sportkocsija elképesztően jól gyorsul. Olyannyira, hogy akár még egy hibrid F1-es torpedót is képes lehet maga mögé szorítani.
Ez, amolyan instant tudás videó, minden benne van, de a lényeg az ennél sokkal több.
A monacói pilóta autója lassúsága miatt csak a harmadik lett. A motort azóta megjavították, és az is kiderült, mivel volt gond.
Tizenkét évvel és négy hónappal azután, hogy Michael Schumacher utoljára vezetett Formula-1-es Ferrari versenyautót, fia, Mick Schumacher kipróbálhatta az olasz márka gépét a sorozat hivatalos bahreini tesztjén.