Hosszabb hatótáv, nagyobb kényelem: új távlatok a carsharingben
A GreenGo autómegosztó szolgáltató nemrég elektromos családi SUV-kkal bővítette a flottáját. Kipróbáltuk, milyen az új modell.
A GreenGo autómegosztó szolgáltató nemrég elektromos családi SUV-kkal bővítette a flottáját. Kipróbáltuk, milyen az új modell.
Azt hihetnénk, hogy autómegosztó szolgáltatást csak magáncélra vesznek igénybe a felhasználók, pedig a carsharing megoldást jelenthet azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek nem szeretnék, hogy több millió forintnyi tőkéjük álljon cégautókban. Cikkünkben erre mutatunk egy hazai példát.
Nem kell a világ végére utazni egy pihentető, jó nyaraláshoz. Cikkünkben összeszedtük, hogy mi mindent tehetünk meg és mire érdemes odafigyelnünk annak érdekében, hogy nyaralásunkkal a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.
Nem csak a megtakarítás motiválhat rá, hogy alternatív módon nyaraljunk: a környezettudatosság és a zöld gondolkodás miatt is szerveznek egyre többen sporttal egybekötött, természetközelibb programokat. Lássuk, mik a lehetőségek!
A hórukkosok nem jönnek, a sógor platós teherje a szervizben. Szerencsére már erre is van megoldás. Egy újságíró költözésének kálváriája és váratlan szerencséje.
Az okostelefonoknak köszönhetően ma már az életünk szinte minden területét optimalizálhatjuk. Összeállításunkban körüljárjuk, hogy milyen lehetőségekből válogathatunk.
A pályakezdés környékén járó nemzedék már egészen máshogy viszonyul az autózáshoz, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen lemondanának a négy kerék előnyeiről. A munkáltatók pedig autómegosztó szolgáltatásokkal akár minden munkavállaló számára biztosíthatnak autót.
Bár az autómegosztó szolgáltatás hazánkban is egyre népszerűbb, még mindig sokan vannak olyanok is, akik egyes félelmek vagy tévhitek miatt nem merik igénybe venni azt. Hogy hogyan is működik a carsharing és hogy milyen érzés elektromos autót vezetni, azt a gyakorlatban, az utca emberével teszteltük.
Minél inkább ráteszik a kezüket a nagyvállalatok ezekre az alternatív gazdasági megoldásokra, annál jobban felhígul a fogalom eredeti tartalma.
Aki autót vásárol, nagyjából tisztában van azzal, mekkora összegre lesz ehhez szüksége, ám a gépkocsi fenntartásával járó költségekbe sokan nem gondolnak bele. Felmerülhet a kérdés, nem éri-e meg jobban autómegosztó szolgáltatást igénybe vennünk. Lássuk, mit mondanak a számok!
A GreenGo szerint ez bizonyítja, hogy a fővárosi autótulajdonosok nagyon is számolnak a benzinárral.
A cég négy új budapesti Extra Zónát is kialakít.
A bővítés érinti Wekerletelepet, Csillaghegy és Alberfalva egyes részeit, illetve ezentúl a KÖKI Terminálig használhatják az autókat a sofőrök.
Elkötelezettség és közpénzzsákmányolás – e kettősség kíséri végig a Jedlik Ányos-terv fél évtizedét. Az elektromobilitási programra épült vállalkozói klaszter alapítói vagy tönkrementek, vagy pereskednek egymással.
A Share Now autómegosztó szolgáltatás magyar flottája egy elérhető árú új városi kisautóval bővült. Kipróbáltuk, hogy milyen a koronavírusos időkben a hófehér Fiat 500-zal közlekedni és parkolni.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
A koronavírus elleni küzdelem támogatása érdekében az egyik autómegosztó szolgáltató összefogott az egyik nagy olajcéggel.
Az autómegosztó szolgáltatás ezenkívül sofőrös autókkal segíti a szociális ellátómunkát a fővárosban.
A két másik nagy autómegosztó szolgáltató után a MOL Limo is árat csökkentett.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.