Leváltják a MÁV–Volán-csoport vezérét is
Az utódjáról még nem született hivatalos döntés, de egyes értesülések szerint a Volánbusz jelenlegi vezérigazgatója veheti át a posztját.
Az utódjáról még nem született hivatalos döntés, de egyes értesülések szerint a Volánbusz jelenlegi vezérigazgatója veheti át a posztját.
Vitézy Dávid szerint még az idén kiírják a tervpályázatot a 2030-as Nyugati pályaudvar megálmodására.
Homolya Róbert elnök-vezérigazgató szerint modernebb, kényelmesebb és gyorsabb lesz az utazás a Balaton mindkét partján. Bisztrókocsik is lesznek, az éjszakai Bagolyvonatok pedig az északi parton is közlekednek majd.
A MÁV-vezér Homolya Róbert Pafféri Zoltánt kérte fel a posztra.
A társaságnál négy igazolt koronavírusos megbetegedés volt.
Sokkal többet kell költeni a vasút tisztaságára, miközben a visszaeső utasforgalom miatt sokkal kevesebb a bevétel.
A három évvel ezelőtti értékénél négymillió euróval olcsóbban meg lehet venni a Lady Mrd-t.
A vasútfejlesztési források nagy része Budapestre koncentrálódik majd, 2020-ban 4 milliárd forint értékben zajlanak felújítások.
Az Eiffel-csarnok tetőszerkezetének állapota kritikus, a teljes héjazatot ki kell cserélni.
Homolya Róbert szerint új utastájékoztatási szemléletre van szükség.
Valószínűleg jóval kevesebb uniós forrást kap Magyarország 2021-től, mint a mostani ciklusban, ám várhatóan így is mintegy 1100 milliárd forintot költhetünk majd közlekedésre. A korábbiakkal ellentétben sokan szeretnék, hogy most Budapest legyen a fejlesztések fókusza – legalábbis ha megtartja a fővárost az októberi választásokon a kormány, az építőipar viszont a nyíltvonali vasútépítésben érdekelt. Összeszedtük, mit építenének uniós pénzből.
A kocsikon van kerékpártároló, biciklipumpa, konnektor, Wi-fi, és még több extra is.
A Keletiből 17 perc alatt vinnék ki a vonatokat saját megoldásban.
Homolya Róbert szerint a pályaudvar állomásépületének felújítására rendelkeznek forrással, amit részben átcsoportosítanának. De a vágányhálózat felújítására is szükség lenne. Azt is elmondta, a Keletire is sokat kellene még költeni.
Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.
Tarlós Istvánnal szoros együttműködésben valósítana meg évtizedek óta várt fejlesztéseket Fürjes Balázs és Orbán Viktor Budapesten 2030-ig - már ha nyer a jelenlegi főpolgármester a jövőre esedékes választáson is. A részletekről beszéltek a döntéshozók a Budapest 2030 konferencián.
A szabadságát mindenki úgy tölti, ahogy akarja - írta a vasúttársaságot felügyelő tárca nélküli miniszter sajtóosztálya az RTL Híradó kérdésére.
Homolya Róbert szerint bőven lenne mit javítani az infrastruktúrán, de vannak dolgok, amelyekre nincs pénze a társaságnak.