2019 tesztautói a legcukibbtól a legfurcsábbig
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Mutatjuk, hogy pontosan hogyan néz ki egy 2019-es modellévű Niva - lehet, hogy meg fog lepődni.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő szovjet oldtimer Szigetszentmiklóson várja új gazdáját.
Megérkezett a több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró 2020-as, modernizált változata.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
A változások kívülről nem igazán fedezhetők fel, inkább belül kell keresni őket.
A feladat nem hangzik túl bonyolultan: a havas emelkedőn a lehető legmesszebb kell feljutni autóval.
Az elmúlt évtizedekben alig használt kocsi nem lett restaurálva, hanem gyári állapotában örvend igen jó egészségnek.
A Togliattiban található létesítményben mostantól egy új versenyautó-prototípus is megtekinthető.
A remek állapotban lévő orosz járgánnyal az elmúlt négy évtizedben kevesebb, mint 40 ezer kilométert tettek meg.
Hamisítatlan orosz versenytechnikát kínálnak eladásra, már csak be kell járatni a gépet.
Az orosz gyártó új automata egysége az eddigieknél nagyobb komforttal és alacsonyabb fogyasztással kecsegtet.
A kiváló állapotú lengyel szedán a jelek szerint nagyon könnyen megkaphatja akár az OT-rendszámot is.
A bíborvörös orosz járgányba nemcsak benzint, hanem LPG-t is lehet tankolni.
A jó öreg 2107-essel eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek meg. Alaposan meg is kérik az árát.
Az orosz piac legnépszerűbb új autójából érkezett most egy dinamikus haladásra hangolt új változat.
A tulajdonos 2 millió forintot kér a kiváló állapotnak örvendő nyugati piacos példányért.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
Az Xray Cross fejlettebb infotainment rendszert és új váltót kapott, de messze elkerül minket.
A keveset futott kereklámpás régi szovjet járgány mellé még az első tulajdonos tankolási feljegyzései is járnak.