3 millió forintért kínálják ezt a szemrevaló 33 éves Zsigulit
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
A legkeményebb terepek leküzdésére szánt Bronto utód nélkül távozik az orosz gyártó kínálatából.
Újabb fontos mérföldkőhöz érkezett az idén a Zsiguli 50. születésnapját ünneplő orosz gyártó.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Az orosz gyártó a több évtizedes múltra visszatekintő típus harmadik generációját tervezi piacra dobni.
Aki ebből a Zsiguliból iszik, néhány órán át nem vezethet Zsigulit.
A dupla kereklámpás Lada büszkén feszít a menő retro címkén, a modellül szolgáló autót pedig napi szinten használják a szőlőtőkék között.
Oroszországban már kapható a kalandos történetű második generációs Niva.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
Sokan a jelek szerint nem szeretnék elfogadni a tényt, hogy mifelénk már nem lehet új Ladákat kapni.
Mi mást is lehetne csinálni egy Ladából, mint egy pókóriást?
Mostantól nincsenek új autók a márka magyar honlapján.
Első blikkre sokan ezerötösnek vagy ezethatosnak nézik ezt a régi Ladát, pedig nem ilyen motor van benne.
A magyarországi importőr illetékese nem cáfolta a pénteken felröppent hírt.
A fejlett vezetéstámogató technológiákat nem maga az AvtoVAZ fogja kifejleszteni.
Az AvtoVAZ fejlesztőinek a következő időkben nem sok idejük lesz pihenni.
A két autó keltezése között közel 40 év telt el, de az alapvonások nagyon hasonlóak.
Ebben a régi ezerötös Ladában a megszokott három helyett csak két pedál található.
A volt Forma-1-es pilóta bizalmat szavazott a remek terepjáróképességű orosz technikának.
A szebb napokat is látott 45 esztendős kereklámpás Ladát egykoron ünnepélyesen adták át a Merkurnál.