Valaki már most árul egy még el sem készült Mercedes hiperautót
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.
Túl lassan alakul át a világ járműgyártásában meghatározó szerepet játszó német autóipar, s ennek következményeit a vele együttműködő országok is kénytelenek lesznek viselni.
A stuttgarti gyártó kupésra faragott SUV modelljének új generációja immár Magyarországon is elérhető.
A V12-es erőforrású luxusautó egyesen a 90-es évekbe repíti majd vissza új tulajdonosát.
Hiába a több mint 5 évtizedes kor, ez a Pullman még 2019-ben is abszolút tekintélyt parancsoló.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
A valaha készült legdurvább közúti Mercedes-AMG csak négy évvel a bemutatását követően kerül forgalomba.
A négyajtós kivitelű és 461 literes csomagtartójú modell új változata elképesztő gyorsulással kecsegtet.
Mindössze 22 lóerős a hatalmas GLS-be szerelt villanymotor, de az ígéretek szerint sokat segíthet a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
A Mercedes házi tuningcége által készített lágyhibrid-újdonság nem más, mint egy 600+ lóerős divatterepjáró.
A jelek szerint még a gyártó egyes képviselőinek sem feltétlenül egyértelmű, hogyan kell írni a CLA legfrissebb változatának a nevét.
A német gazdaság most megúszta a recessziót, de a korábban az egyik húzóerőnek számító autóipar nehéz helyzetben van.
A három nagy prémiumgyártó közül kettő tavalyhoz képest javítani tudott az idei eladási mutatóin.
Már Magyarországon is elérhető a G-osztály különleges kivitelű, limitált szériás változata.
A Daimler szögletes vonalvezetésű ikonikus terepjárójával hamarosan teljesen hangtalanul is suhanhatunk. És a zöld rendszám is jár neki.
Az A-osztályba és a CLA-kba szerelt motor a világ legerősebb sorozatgyártású, komolyabb mennyiségben gyártott 2 literes 4 hengeres turbómotorja.
Nem akármilyen autóval utazgat a török elnök a teljesen lezárt városban.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Látványos videón mutatja be a Mercedes, hogy 1959-től napjainkig hogyan fejlődtek a töréstesztek, és szereztek egyre több információt a mérnökök.