Erősebb az időnél: hazánkban a 40. szülinapos jubileumi G-osztály
Már Magyarországon is elérhető a G-osztály különleges kivitelű, limitált szériás változata.
Már Magyarországon is elérhető a G-osztály különleges kivitelű, limitált szériás változata.
A Daimler szögletes vonalvezetésű ikonikus terepjárójával hamarosan teljesen hangtalanul is suhanhatunk. És a zöld rendszám is jár neki.
Az A-osztályba és a CLA-kba szerelt motor a világ legerősebb sorozatgyártású, komolyabb mennyiségben gyártott 2 literes 4 hengeres turbómotorja.
Nem akármilyen autóval utazgat a török elnök a teljesen lezárt városban.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Látványos videón mutatja be a Mercedes, hogy 1959-től napjainkig hogyan fejlődtek a töréstesztek, és szereztek egyre több információt a mérnökök.
A listát a BMW, a Mercedes és a Toyota uralja, mely gyártók jelenleg 4-4-4 modellel esélyesek a díj elnyerésére, de akár a Tesla Model 3 is befutó lehet.
Ez a kétajtós Mercedes kupé egyenesen a 90-es évek elejére repíti majd vissza új tulajdonosát.
Az Update atyja "új szerelem"-nek nevezi az alaphangon 70 millió forintos Mercedes-AMG-t, ami mellett pózol. De pontosan milyen autóról van szó?
Az egyedi vonalvezetésű SUV tisztán elektromos és plugin hibrid változatban lesz kapható.
A Mercedes csapatvezetője most a konstruktőri világbajnoki cím megszerzése alkalmából emlékezett a nemrég elhunyt háromszoros világbajnokra.
Valtteri Bottas megnyerte a Japán Nagydíjat, a Mercedes pedig a konstruktőri világbajnoki címet. Hamilton hatodik vb-címére még egy kicsit várni kell.
Ez a több mint 2,5 évtizedes múltra visszatekintő ritkaság nemcsak gyors, hanem adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt.
Valtteri Bottas volt a leggyorsabb, a Mercedesnél csak a tájfun erősebb.
A Forma–1 ötszörös világbajnoka civilben nem csak Mercedeseket szeret vezetni.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
A 3,8 másodperces 0-100-as sprintnek alaposan megkérik az árát az stuttgarti gyártónál.
A második generációs S-Klasséból mára kevés példány maradt fenn ennyire jó állapotban.
Ennek a kétszemélyes stuttgarti retró autónak nemcsak a karosszériáját, hanem még a gumijait is csillagok díszítik.